IAB Europe: Αναδεικνύει τη σημασία του digital
IAB Europe: Αναδεικνύει τη σημασία του digitalΤο Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) λάνσαρε τη Library των Ad Effectiveness Case Studies, προκειμένου να προσφέρει στους διαφημιζόμενους καλύτερο Insight στην αποτελεσματικότητα της ψηφιακής διαφήμισης στις branding Καμπάνιες.
Μια πρόσφατη μελέτη που πραγματοποίησε το IAB Europe αποκάλυψε πως περισσότεροι από το 80% των διαφημιζόμενων επιθυμούν να κερδίσουν καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο μπορεί το digital να αποδώσει στη brand διαφήμιση.
Η συγκεκριμένη Library συγκεντρώνει πρόσφατες case studies από όλη την Ευρώπη, ώστε να δείξει τον τρόπο με τον οποίο οι παραδοσιακοί brand key performance δείκτες (KPIs) πετυχαίνουν και μετρώνται στο digital.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της στρατηγικής του IAB Europe να οδηγήσει τη brand επένδυση στο digital, η Library δείχνει πως τα KPIs (brand awareness, brand recall, πρόθεση αγοράς and brand αντιλήψεις) ενισχύονται με τις digital καμπάνιες, ενσωματώνοντας mobile και video διαφημιστικά formats.
Η μελέτη καλύπτει μια σειρά αγορών της Ανατολικής και Δυτικής Ευρώπης και μια ποικιλία από brands, όπως τα Audi, British Airways, Danone, Duracell, Leibniz, Microsoft, Philips, Renault και Toyota.
«Η πρωτοβουλία αυτή είναι σημαντική, καθώς δείχνει την αυξανόμενη συνεισφορά της ψηφιακής διαφήμισης στους KPIs, που είναι περισσότερο δημοφιλείς στους brand διαφημιζόμενους» ανέφερε σχετικά η Executive Business Advisor του IAB Europe, Alison Fennah.