To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η γιορτή του Project Agora

Η γιορτή του Project Agora
Η γιορτή του Project Agora

Το ThinkDigital Group (TDG), γιορτάζει τον πρώτο χρόνο από την έναρξη του Project Agora, του κορυφαίου marketplace διαφήμισης στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, που στηρίζεται στις αρχές στόχευσης κοινών σε πραγματικό χρόνο, και έχει αποδειχθεί σε καταλύτη για την ανάπτυξη του Programmatic και Real Time Advertising στην περιοχή.

Τα συνεργαζόμενα μέσα έχουν ξεπεράσει τα 300 στην Ελλάδα, Μέση Ανατολή, Ουγγαρία και Ρουμανία με συνολική κάλυψη που αγγίζει τους 50 εκ. καταναλωτές και μεγάλη κάλυψη του πληθυσμού σε κάθε χώρα δραστηριότητας.  

Στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, 1200 διαφημιζόμενοι αξιοποίησαν τις δυνατότητες ακριβούς στόχευσης ενός εκ των 18 κοινών που δημιούργησε το Project Agora και το υψηλό επίπεδο viewability των διαφημιστικών θέσεων που κατά μέσο όρο ξεπέρασε το 70%. Κάποιοι από τους σημαντικούς διαφημιζομένους από όλους τους κλάδους που συνεργάστηκαν με το Project Agora αποτελούν οι: Aegean Airlines, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone καιUnilever.

Ο Οδυσσέας Ντότσικας,  Διεθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής του TDG, σχολίασε σχετικά:
"Από την πρώτη στιγμή, βλέπουμε το Project Agora ως μία απελευθερωτική δύναμη για την διαφήμιση στις αναπτυσσόμενες χώρες. Μία δύναμη, που αντιμάχεται ολιγοπωλιακές πρακτικές από διεθνείς παίκτες, ενοχλητικές και άσχετες με τον καταναλωτή διαφημίσεις και τις άπειρες αχρείαστες ώρες που δαπανούνται στο χώρο μας εις βάρος της δημιουργικότητας και των αποτελεσμάτων. Η ενέργεια μας να δημιουργήσουμε ένα χώρο εμπιστοσύνης, δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας για τους διαφημιζομένους εις όφελος και των τοπικών εκδοτών παραμένει ισχυρή". 

Στο τελευταίο τρίμηνο του 2015 το Project Agora εμπλουτίστηκε από το πρώτο από μία σειρά καινοτόμων, διαφημιστικών Video formats, το MAGIC In-Article Video, το οποίο βρίσκεται στην καρδιά της αρθογραφίας κορυφαίων μέσων και στη καρδιά του καταναλωτικού ενδιαφέροντος.