Generation Y: Ψηφιακό επαναλανσάρισμα του NESTEA
Μία πανίσχυρη ψηφιακή παρουσία, αντάξια της φήμης του, υπόσχεται η Generation Y – International eBusiness Hub για το γνωστό σε όλους μας NESTEA!
Στο πλαίσιο της νέας μεγάλης συνεργασίας της με τη Foodrinco, κορυφαίας ελληνικής εταιρίας στον τομέα τροφίμων και ποτών, η οποία αναλαμβάνει την εγχώρια εκπροσώπηση μερικών από τα μεγαλύτερα brands στον κλάδο παγκοσμίως, η Generation Y επιστρατεύει την πολυετή της εμπειρία σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού και ψηφιακής προώθησης, αναλαμβάνοντας τη σχεδίαση και υλοποίηση ολοκληρωμένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ για λογαριασμό του πασίγνωστου brand NESTEA, το οποίο επανακυκλοφορεί με νέα συσκευασία και παλιές και νέες γεύσεις.
Αναλαμβάνοντας πλήρως την ψηφιακή προώθηση και προβολή του brand, του οποίου η Foodrinco έχει αναλάβει την αποκλειστική διάθεση στη χώρα μας έπειτα από σχετική συμφωνία με τη Nestle, η Generation Y, απάντησε με ενθουσιασμό στην πρό(σ)κληση να «συστήσει» εκ νέου το δημοφιλές brand στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό.