Gazzetta: Νέα ενότητα για το αυτοκίνητο
Gazzetta: Νέα ενότητα για το αυτοκίνητοΗ συγκεκριμένη ενότητα απευθύνεται στο αντρικό κοινό ηλικίας 25-44 που ενδιαφέρεται για το αυτοκίνητο. Η ενότητα σχεδιάστηκε με τη συνεργασία της Thinkdigital, ώστε να καλύπτονται πλήρως οι ανάγκες των διαφημιζομένων της αυτοκινητοβιομηχανίας και όχι μόνο. Έμφαση έχει δοθεί στις πολλαπλές δυνατότητες προβολής μέσω χορηγιών και Creative Media καθώς και στο Video Advertising.
Στις σελίδες του AutoGazzetta, ο επισκέπτης μπορεί να ενημερωθεί για τις τελευταίες ειδήσεις από το χώρο του αυτοκινήτου, να μάθει για τις εκθέσεις, να συγκρίνει τιμές και μοντέλα μέσα από ρεπορτάζ και αποκλειστικά videos και test drives. Την επιμέλεια της ενότητας έχει ο έμπειρος δημοσιογράφος του χώρου Πέτρος Πιτσίνης με μεγάλη ομάδα δημοσιογράφων. Σημειώνεται πως εμπορικός Αντιπρόσωπος του Gazzetta.gr είναι η Thinkdigital.