To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επεκτείνεται η έρευνα Mediascope Europe

Επεκτείνεται η έρευνα Mediascope Europe
Επεκτείνεται η έρευνα Mediascope Europe

Η Mediascope Europe είναι η μοναδική έρευνα που παρακολουθεί τις μεταβολές, που πραγματοποιούνται στις συνήθειες κατανάλωσης μέσων στο σύνολο του πληθυσμού κάθε χώρας και για το σύνολο των media (online, ραδιόφωνο, τηλεόραση, κινητές συσκευές, εφημερίδες, περιοδικά), ενώ παράλληλα διερευνά σε βάθος τη χρήση των ψηφιακών μέσων. Η έρευνα περιλαμβάνει την εξέλιξη της έννοιας του media multi-tasking και media-meshing, καθώς και τη χρήση του internet σε αναδυόμενες και εξελισσόμενες πλατφόρμες (κινητά τηλέφωνα, tablets, game consoles).

Πέρα από τις 15 αγορές που καλύπτονται ήδη (Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία, Νορβηγία, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρωσία, Σουηδία και Τουρκία), η έρευνα, για το 2012, θα συμπεριλάβει 13 νέες χώρες (Ελλάδα, Αυστρία, Βουλγαρία, Ιρλανδία, Κροατία, Ουγγαρία, Ουκρανία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία, Τσεχία και Φινλανδία).

Τα ευρήματα της Mediascope Europe θα παρουσιαστούν κατά το επίσημο λανσάρισμα της, στα πλαίσια του φετινού πανευρωπαϊκού συνεδρίου Interact 2012 που διοργανώνει το IAB Europe στις 30 & 31 Μαΐου στη Βαρκελώνη. Σημειώνεται πως η Mediascope Europe υποστηρίζεται, σε τοπικό επίπεδο, από το IAB Hellas με την ευγενική χορηγία των εταιρειών 24 Media, Atcom Internet & Multimedia, MSN.gr, Reprise Media, Tempo OMD Hellas, Yahoo! Ελλάδας.