To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Νέα Διοικούσα Επιτροπή του ΙΑΒ Ηellas

Η Νέα Διοικούσα Επιτροπή του ΙΑΒ Ηellas
Η 23η Τακτική Γενική Συνέλευση του ΙΑΒ Ηellas έλαβε χώρα την Τετάρτη 17 Iουλίου, στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιήθηκαν και αρχαιρεσίες για τη νέα Διοικούσα Επιτροπή) του Οργανισμού.

υγκεκριμένα εκλέχθηκαν και απαρτίζουν την 9μελη Διοικούσα Επιτροπή ΔΣ για την επόμενη διετία οι εξής: Στάθης Βωβός (Volton), Bασιλική Μαργέλου (ΟΤΕ), Σπύρος Παπαγεωργίου (ADWEB), Νικόλας Μπαρδάκης (advengers), Τίνα Φερεντίνου (DPG Digital Media), Kώστας Ντάλλας(ΕMSA Media), Δημήτρης Μαύρος (MRB Hellas), Mιχάλης Σαραντινός ( Steficon) και Γαληνός Γιαγλής (ΟCM). Mέσα στο αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται η νέα Διοικούσα Επιτροπή να συγκροτηθεί σε σώμα.

Στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης εγκρίθηκαν τα πεπραγμένα της προηγούμενης Διοικούσας Επιτροπής αλλά και το Σχέδιο Δράσης για την συνέχεια. Μεταξύ άλλων, η Έλενα Τσακιρίδου Γενική Διευθύντρια του ΙΑΒ Ηellas επεσήμανε πως στο τέλος του Σεπτεμβρίου αναμένεται η απονομή των φετινών Mixx Awards ενώ σημείωσε ως βασική προτεραιότητα για το επόμενο εξάμηνο μέχρι το τέλος του έτους την ολοκλήρωση της διαδικασίας για τον σχεδιασμό υλοποίησης ενός εργαλείου μέτρησης για την μέτρηση επισκεψιμότητας, project το οποίο τρέχει joint industry committee με την συμμετοχή εκπροσώπων φορέων της αγοράς.

 Επίσης αναφέρθηκε στην επιδίωξη νέων στρατηγικών συνεργασιών με εταιρίες- μέλη του ΙΑΒΑ Ηellas και εταιρίες της αγοράς για την ενδυνάμωση της στήριξης και των παροχών προς τα μέλη (υλοποίηση στο επόμενο εξάμηνο)

Ιδιαίτερη συζήτηση έγινε μεταξύ των μελών σχετικά με την ανάγκη προσέλκυσης νέων μελών στον οργανισμό και την ενίσχυση του networking μεταξύ των υφιστάμενων ενώ παρουσιάστηκαν και κάποια πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για την digital δαπάνη στην Ελλάδα περιλαμβάνει το AdEx Benchmark Report 2023 του ΙΑΒ Εurope, που δόθηκε στη δημοσιότητα τον Ιούνιο. Η μελέτη αναλύει δεδομένα από 29 χώρες στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, και κάνει λόγο για αύξηση της συνολικής αγοράς Digital Advertising στην Ευρώπη κατά 11% στα 96,9 δισ. ευρώ την περασμένη χρονιά. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η Ελλάδα κατατάσσεται πέμπτη όσον αφορά το ρυθμό ανάπτυξης (17%), αν και θα πρέπει να σημειωθεί πως σαφώς υπολείπεται σε «όγκο» σε σύγκριση με άλλες αγορές, καθώς το μέγεθός της την περασμένη χρονιά υπολογίζεται στα 323 εκατ. ευρώ (20η θέση).

Σημειώνεται πως ο προϋπολογισμός του 2024 προβλέπει καθαρά έσοδα 234.186 ευρώ και καθαρό κέρδος 51.772 ευρώ ενώ στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς αναμένεται να γίνει η πρόσληψη και ενός assistant στον Οργανισμό.

TAGS: IAB Hellas