Fast River & Moovit: Kαμπάνια segmented targeting τουριστών στην Ελλάδα

Η Fast River, επίσημος εκπρόσωπος του Moovit app σε Ελλάδα και Κύπρο, έτρεξε σε συνεργασία με την Tempo/OMD για λογαριασμό της Hellenic Seaways που ανήκει στον Όμιλο Attica, μια καινοτόμο καμπάνια, η οποία σχεδιάστηκε για να στοχεύσει αποτελεσματικά, εξειδικευμένα και αποκλειστικά τους επισκέπτες της χώρας μας που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Ελλάδα, κατά την θερινή περίοδο.
Επισκόπηση Καμπάνιας
Η καμπάνια αξιοποίησε τις ισχυρές δυνατότητες του app Moovit για να προσεγγίσει ένα άκρως τμηματοποιημένο/segmented κοινό. Το Moovit, το No.1 urban mobility app παγκοσμίως, παρέχει πληροφορίες δημόσιας συγκοινωνίας σε πραγματικό χρόνο και πλοήγηση σε πάνω από 3.500 πόλεις σε όλο τον κόσμο, ενώ στην Ελλάδα έχει πάνω από 750.000 monthly active users. Προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά λειτουργιών, καθιστώντας το απαραίτητο καθημερινό εργαλείο τόσο για τους Έλληνες, όσο και για τους τουρίστες.
Στόχος και Εκτέλεση
Η αποστολή της Tempo/OMD για την καμπάνια αυτή ήταν να διασφαλίσει ότι οι επισκέπτες της χώρας μας, που ταξίδεψαν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς σε όλη την Ελλάδα, ενημερώθηκαν αποτελεσματικά για τις υπηρεσίες της Hellenic Seaways, προωθώντας τα δρομολόγια των πλοίων της στα Ελληνικά νησιά. Χρησιμοποιώντας τις προηγμένες δυνατότητες στόχευσης κοινού του Moovit, βασισμένες σε first party data, η Fast River δημιούργησε μια καμπάνια που παρέδωσε ακριβείς και έγκαιρες πληροφορίες στους τουρίστες τη στιγμή που τις χρειαζόντουσαν περισσότερο.
Με τη χρήση ειδοποιήσεων βάσει τοποθεσίας και εξατομικευμένα στο τουριστικό κοινό, η καμπάνια εξασφάλισε υψηλά ποσοστά εμπλοκής και επιτυχή επικοινωνία των βασικών μηνυμάτων σχετικά με τα δρομολόγια, και τους προορισμούς της Hellenic Seaways στο κατάλληλο timing, όπως π.χ. κατά την άφιξή τους στο Ελ. Βενιζέλος
Αποτελέσματα
Η καμπάνια προσέγγισε επιτυχώς το στοχευόμενο κοινό, >250.000 unique users, αυξάνοντας σημαντικά την αναγνωρισιμότητα και τελικά την επιλογή των πλοίων της Hellenic Seaways, για τη μετάβαση των τουριστών στον προορισμό τους.