
ΑΑΔΕ: Ειδική ομάδα για τη φοροδιαφυγή των influencers σαρώνει τα social media
Από τους ελέγχους αποκαλύφθηκε ότι κάποιοι, ενώ δήλωναν ετήσιο εισόδημα έως και 10.000 ευρώ, ξόδευαν 200, 300, 400 χιλιάδες ευρώ, ετησίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τους ελέγχους αποκαλύφθηκε ότι κάποιοι, ενώ δήλωναν ετήσιο εισόδημα έως και 10.000 ευρώ, ξόδευαν 200, 300, 400 χιλιάδες ευρώ, ετησίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησαν οι δηλώσεις συμμετοχής στο STEM Education
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική αναβάθμιση της εταιρικής ταυτότητας της GameTech εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις νικητές από την Ελλάδα θα κερδίσουν προώθηση της επιχείρησής τους στην πλατφόρμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε στόχο τη βελτίωση της απόδοσης των campaigns της Diving Status σε διεθνείς αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παραγωγή έγινε από τη White Room
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛόγω της 12ωρης διακοπής λειτουργίας του μέσου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μητρική εταιρεία της Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο AI Garage αποτελεί ένα πρώτο βήμα προς τη σταδιακή ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στη λειτουργία της Motor Oil, θέτοντας τις βάσεις για τη μελλοντική της ανάπτυξη στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ5 key shifts για social-first brand building
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την έρευνα της Deloitte με τίτλο «The State of Generative AI in the Enterprise 2024»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Digital Wave Form (DWF)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory