
FuriosaAI: Η νοτιοκορεάτικη startup απέρριψε εξαγορά 800 εκατ. δολαρίων από τη Meta
Η Meta βρίσκεται σε διαδικασία μείωσης της εξάρτησής της από την Nvidia
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Meta βρίσκεται σε διαδικασία μείωσης της εξάρτησής της από την Nvidia
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ανάθεση υποστηρικτικών υπηρεσιών συνέχισης λειτουργίας του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της λίστας βρίσκεται το Thumbs Up (👍)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του ψηφιακού αποτυπώματος της ομάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα σειρά κλειστών συναντήσεων αποκλειστικά για τα Μέλη του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστηρίζοντας την επαφή με τους αναγνώστες μέσα από ανανεωμένη εμπειρία χρήστη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσίασαν μια πρωτοποριακή εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (AR) με τίτλο "From Bean to Cup Journey"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι χρήστες του TikTok στην Ελλάδα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα αρκετές ώρες καθημερινά και πιο συγκεκριμένα το 42% την χρησιμοποιεί 2-4 ώρες, ενώ το 38% την χρησιμοποιεί τουλάχιστον 4 ώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροηγμένες λύσεις ψηφιακών πληρωμών για κάθε επιχείρηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣηματοδοτώντας μια νέα εποχή στον ψηφιακό μετασχηματισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜίλησαν αποκλειστικά στο adbusiness οι συντελεστές που βρίσκονται πίσω από τη σχεδίαση και ανάπτυξη του νέου digital περιβάλλοντος της Novibet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο TikTok σημειώνει υπερδιπλάσια μέση χρήση ακόμα κι από το Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory