Διάκριση της Wizard Agency στα Global Search Awards 2024 με την μεθοδολογία Lifetime Value
Η Μεθοδολογία Lifetime Value επικεντρώνεται στην ανακάλυψη και αξιοποίηση του Ιδανικού Προφίλ Πελάτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μεθοδολογία Lifetime Value επικεντρώνεται στην ανακάλυψη και αξιοποίηση του Ιδανικού Προφίλ Πελάτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο “Step Into the Ice Age of Style!”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ενδέκατη θέση ανάμεσα στα brands με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο, και Νο1 στην Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Gemini Live μπορεί να ακολουθήσει τη ροή της συζήτησης, να προσαρμοστεί στις αλλαγές και να εμβαθύνει σε όποιο θέμα σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Κώδικας Δεοντολογίας+ θα ενισχύσει τον τρόπο με τον οποίο οι online πλατφόρμες αντιμετωπίζουν το περιεχόμενο που η ενωσιακή και η εθνική νομοθεσία ορίζουν ως παράνομη ρητορική μίσους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω μιας προσωποποιημένης εμπειρίας καταναλωτή αξιοποιώντας τη Meta & το Salesforce Marketing Cloud.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δύο εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν λύσεις που αξιοποιούν τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης και των big data.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEκφράζοντας ανησυχίες για τις αντιδημοκρατικές παρεκκλίσεις αυτής της πλατφόρμας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤης φαρμακευτικής εταιρείας FLEN HEALTH.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάδειξη της καινοτόμου υπηρεσίας «Στείλε Δέμα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ΗΠΑ υποχρεώνουν τη ByteDance να πωλήσει το TikTok μέχρι τις 19 Ιανουαρίου 2025, διαφορετικά θα απαγορευθεί στη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory