
Γιατί το σύγχρονο marketing επιλέγει Brandwatch για τη χάραξη της στρατηγικής του
Οι μέρες της μαζικής μετάδοσης του διαφημιστικού μηνύματος, χωρίς κριτήρια στόχευσης, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι μέρες της μαζικής μετάδοσης του διαφημιστικού μηνύματος, χωρίς κριτήρια στόχευσης, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς η πλατφόρμα της Brandwatch που προσφέρει η Clip News μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική ως προς αυτό;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο οπλοστάσιο της Clip News στη διαχείριση δημοσιότητας είναι ευρύτατο, όπως συνολική είναι και η κάλυψη δημοσιότητας που προσφέρει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρ’ όλο που η λέξη game έχει αναμφίβολα συσχετιστεί με το, σε πολλούς, οικείο Game of Thrones, αυτό που η σύγχρονη εποχή καλείται να παίξει είναι εκείνο των Δεδομένων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Clip News προχωρά ένα βήμα παρακάτω και στο πλαίσιο της εξωστρέφειά της, αλλά και της συνεχούς στήριξης που παρέχει στους συνδρομητές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλέον, μια σωστή στρατηγική Marketing δε βασίζεται μόνο σε υποθέσεις και ιδέες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια καλή αρχή για ένα brand είναι να εντοπίσει τα κανάλια όπου αλληλοεπιδρά το κοινό του, να συλλέξει και αναλύσει τις πληροφορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ειδήσεις δε σταματούν ποτέ και τα media -ιδίως τα social media- δεν κάνουν διακοπές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αξία της πρωταρχικής αναφοράς μιας είδησης παραμένει ανεκτίμητη και είναι πολλές οι περιπτώσεις που η πρωτιά της είδησης βγαίνει στον «έντυπο» Τύπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι επιτυχημένες εταιρείες του αύριο είναι αυτές που θα έχουν κατανοήσει και εφαρμόσει μια data-driven culture.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπό το πρίσμα της πανδημίας που ταλανίζει τον πλανήτη τον τελευταίο χρόνο, κατέστη σαφές ότι ακόμα και μεσαίες ή και πιο μικρές επιχειρήσεις χρειάζεται να αξιοποιήσουν τα digital μέσα προβολής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory