To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

EACA: Σε χαμηλά επίπεδα η επιχειρηματική εμπιστοσύνη στη διαφήμιση

EACA: Σε χαμηλά επίπεδα η επιχειρηματική εμπιστοσύνη στη διαφήμιση

Η επιχειρηματική εμπιστοσύνη στον τομέα της ευρωπαϊκής διαφήμισης και μάρκετινγκ κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2017 παρέμεινε σε χαμηλά αλλά σταθερά επίπεδα...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
EACA
Magna: Στο 5,2% η αύξηση της δαπάνης το 2018

Magna: Στο 5,2% η αύξηση της δαπάνης το 2018

Η Magna Global εκτιμά πως η διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 5,2%, στα 535 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018, χάρη στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες και τις ενδιάμεσες εκλογές των Ηνωμένων Πολιτειών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Magna Global
Group M: Στο 4,3% η αύξηση της δαπάνης το 2018

Group M: Στο 4,3% η αύξηση της δαπάνης το 2018

Η Group M, ο media investment βραχίονας του WPP, προβλέπει αύξηση της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης κατά 4,3% το 2018, όπως επίσης και το γεγονός πως Google και Facebook θα ενισχύσουν τη θέση τους στην ψηφιακή διαφήμιση. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
GroupM

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.