ΙΑΒ Ηellas: Πτωτικό το 2017 για την online δαπάνη
Στο -4,5% η diplay δαπάνη των "ενεργών" publishers το 2017, σύμφωνα με το ετήσιο report ADEX Hellas του ΙΑΒ Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο -4,5% η diplay δαπάνη των "ενεργών" publishers το 2017, σύμφωνα με το ετήσιο report ADEX Hellas του ΙΑΒ Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την αξία του brand της να εκτιμάται πως ανέρχεται στα 32,6 δισεκατομμύρια δολάρια, η Disney παραμένει το πιο πολύτιμο media brand στον κόσμο (most valuable media brand), σύμφωνα με την Brand Finance.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δημιουργικές, media και digital εταιρείες αποκόμισαν 10% λιγότερα έσοδα από new business το 2017 σε σύγκριση με το 2016, σύμφωνα με την ανεξάρτητη συμβουλευτική εταιρεία R3...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επιχειρηματική εμπιστοσύνη στον τομέα της ευρωπαϊκής διαφήμισης και μάρκετινγκ κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2017 παρέμεινε σε χαμηλά αλλά σταθερά επίπεδα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Warc εκτιμά πως η αύξηση στην παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη φέτος θα αγγίξει το 4,7%, ανερχόμενη σε 572 δισεκατομμύρια δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δίκτυο της Dentsu Aegis επικράτησε των υπολοίπων media ομίλων και βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης new business, σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση της εταιρείας ερευνών Recma.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ TailWind, η εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του TDG, έδωσε στη δημοσιότητα τα πλήρη αποτελέσματα της 2ης ετήσιας έρευνας "Ad-Blocking in Greece".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Magna Global εκτιμά πως η διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 5,2%, στα 535 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018, χάρη στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες και τις ενδιάμεσες εκλογές των Ηνωμένων Πολιτειών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Group M, ο media investment βραχίονας του WPP, προβλέπει αύξηση της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης κατά 4,3% το 2018, όπως επίσης και το γεγονός πως Google και Facebook θα ενισχύσουν τη θέση τους στην ψηφιακή διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο IAB Europe παρουσίασε τα βασικά συμπεράσματα της έκθεσης Attitudes to Programmatic Advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕύλογες ανησυχίες στην αγορά για την πορεία που καταγράφεται στο εννεάμηνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αποτελέσματα μελέτης των IAB Europe και IHS Markit για την Ευρώπη στο πρώτο εξάμηνο του 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory