
Forecomm_s: Επιστροφή στο κλίμα αισιοδοξίας
Τι προκύπτει για την αγορά επικοινωνίας από το 9ο κύμα της έρευνας Forecomm_s
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προκύπτει για την αγορά επικοινωνίας από το 9ο κύμα της έρευνας Forecomm_s
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό προκύπτει από την τελευταία μελέτη του WARC, «Global Ad Trends»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι εκτιμά η έκθεση της GlobalData για την επόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων στον τομέα της ευρωπαϊκής διαφήμισης και του marketing μειώθηκε στο τρίτο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με τον τελευταίο European Advertising Business Climate Index...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρευνα στις συνήθειες των καταναλωτών που διεξήχθη από την Kantar Millward Brown σε συνεργασία με την Honor έδειξε ότι η κυριαρχία των smartphone απέναντι στα παραδοσιακά κινητά τηλέφωνα έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις συσκευές τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανάπτυξη διστάζει και η αγορά επικοινωνίας αρχίζει (λίγο) να ανησυχεί. Παράλληλα ακόμη πιο δυνατά μπαίνουν στο "κάδρο" της επένδυσης τα online Media. Τι δείχνει το 8ο κύμα της έρευνας Forecomm_s.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σημαντική παγκόσμια πρωτιά κατακτούν οι Βρετανοί, οι οποίοι αναδεικνύονται ως η πιο ψηφιακά ολοκληρωμένη κοινωνία του πλανήτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙσχυρό ανταγωνισμό για την πρωτιά στη φήμη του Κλάδου των Καλλυντικών, ανέδειξε φέτος ο θεσμός των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και την GOD Re-Inventing communications
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγή στην πυραμίδα της φήμης των ασφαλιστικών εταιριών έδειξε φέτος ο θεσμός των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και την GOD Re-Inventing communications
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προκύπτει από πρόσφατη έρευνα της ClientIQ και της Focus Bari για τη σχέση των Ελλήνων καταναλωτών με τα προσωπικά δεδομένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακατατάξεις στον κλάδο της Γρήγορης Εστίασης δείχνει φέτος ο θεσμός των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και την GOD Re-Inventing communications
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο citizenship είναι η κυρίαρχη τάση που διαμορφώνει τη φήμη των καταστημάτων Ηλεκτρονικών/Ηλεκτρικών ειδών σύμφωνα με το θεσμό των Famous Brands
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory