Διαφήμιση στα social media: Mήπως κάτι γίνεται λάθος;
Τι προκύπτει από πρόσφατη έρευνα της ClientIQ και της Focus Bari για τη σχέση των Ελλήνων καταναλωτών με τα προσωπικά δεδομένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προκύπτει από πρόσφατη έρευνα της ClientIQ και της Focus Bari για τη σχέση των Ελλήνων καταναλωτών με τα προσωπικά δεδομένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακατατάξεις στον κλάδο της Γρήγορης Εστίασης δείχνει φέτος ο θεσμός των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και την GOD Re-Inventing communications
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο citizenship είναι η κυρίαρχη τάση που διαμορφώνει τη φήμη των καταστημάτων Ηλεκτρονικών/Ηλεκτρικών ειδών σύμφωνα με το θεσμό των Famous Brands
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣταθερές παραμένουν οι προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών στα consumer electronics σύμφωνα με το θεσμό των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και την GOD Re-Inventing communications
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαΝΕΟσις, σε συνεργασία με το ΕΚΚΕ οργάνωσε και υποστήριξε τη συμμετοχή της χώρας μας για πρώτη φορά στη World Values Survey (WVS), μια παγκόσμια έρευνα αξιών που διεξάγεται από το 1981
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνδείξεις μερικής αντιστροφής δείχνουν τα στοιχεία του IAB Hellas που αφορούν στη display διαφήμιση στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοσκόπηση σε 8 ευρωπαϊκές χώρες (και στην Ελλάδα) δείχνει ότι οι πολίτες είναι δυναμικά υπέρ της αναγνώρισης των πνευματικών δικαιωμάτων των media και των δημιουργών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘετικό κλίμα συγκρατημένης αισιοδοξίας με σημάδια επερχόμενης ανάπτυξης καταδεικνύουν για την ελληνική αγορά επικοινωνίας τα στοιχεία του 7ου κύματος της έρευνας Forecomm_s
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Brandwatch αναλύει τα κοινωνικά δεδομένα σχετικά με τους χορηγούς, τις μεγάλες στιγμές και τη συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε διψήφιο ποσοστό (41,1%) αυξάνεται και το 2017 η διαφημιστική δαπάνη στα κινητά, αγγίζοντας τα 8,1 δις ευρώ έναντι 5,8 δις ευρώ το 2016 σε μια online διαφημιστική "πίτα" αξίας 48 δις ευρώ σε 27 χώρες της Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο IAB Europe, σε συνεργασία με την IHS Markit, δημοσίευσε την έκθεση AdEx Benchmark 2017 - τον οριστικό οδηγό για την κατάσταση της ευρωπαϊκής αγοράς ψηφιακής διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δίκτυο της GroupM κυκλοφόρησε τις ετήσιες προβλέψεις του για διαφημιστικές επενδύσεις το 2018 και το 2019, επισημαίνοντας συνολικές παγκόσμιες αυξήσεις 4,5% και 3,9% αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory