To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

Οι καταναλωτές απομακρύνονται από τις παραδοσιακές μορφές ψυχαγωγίας και μέσα ενημέρωσης

Οι καταναλωτές απομακρύνονται από τις παραδοσιακές μορφές ψυχαγωγίας και μέσα ενημέρωσης

Σύμφωνα με έρευνα της PwC οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πλέον την ψηφιακή τεχνολογία για πολύ περισσότερες χρήσεις από τις αγορές τους

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
PwC
Έρευνα Google: Το αγοραστικό ταξίδι των Ελλήνων καταναλωτών

Έρευνα Google: Το αγοραστικό ταξίδι των Ελλήνων καταναλωτών

Οι καταναλωτές στην Ελλάδα δαπανούν χρόνο για να ερευνήσουν και να χρησιμοποιήσουν περισσότερα σημεία επαφής συγκριτικά με τους αγοραστές σε όλη την περιοχή της Κεντρικής - Ανατολικής Ευρώπης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Google
Πτώση εμπιστοσύνης στην ευρωπαϊκή διαφήμιση στο γ' τρίμηνο του 2018

Πτώση εμπιστοσύνης στην ευρωπαϊκή διαφήμιση στο γ' τρίμηνο του 2018

Η εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων στον τομέα της ευρωπαϊκής διαφήμισης και του marketing μειώθηκε στο τρίτο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με τον τελευταίο European Advertising Business Climate Index...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
EACA
Honor: Πως χρησιμοποιούν οι Ευρωπαίοι τα smartphone

Honor: Πως χρησιμοποιούν οι Ευρωπαίοι τα smartphone

Έρευνα στις συνήθειες των καταναλωτών που διεξήχθη από την Kantar Millward Brown σε συνεργασία με την Honor έδειξε ότι η κυριαρχία των smartphone απέναντι στα παραδοσιακά κινητά τηλέφωνα έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις συσκευές τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Honor
Forecomm_s: Μετριάζεται  το θετικό κλίμα

Forecomm_s: Μετριάζεται το θετικό κλίμα

Η ανάπτυξη διστάζει και η αγορά επικοινωνίας αρχίζει (λίγο) να ανησυχεί. Παράλληλα ακόμη πιο δυνατά μπαίνουν στο "κάδρο" της επένδυσης τα online Media. Τι δείχνει το 8ο κύμα της έρευνας Forecomm_s.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΔΕΕ
FORECOMM_S
Abacus
Famous Brands 2017: Μάχη στη φήμη των καλλυντικών

Famous Brands 2017: Μάχη στη φήμη των καλλυντικών

Ισχυρό ανταγωνισμό για την πρωτιά στη φήμη του Κλάδου των Καλλυντικών, ανέδειξε φέτος ο θεσμός των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και την GOD Re-Inventing communications

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
H+K Strategies
Famous Brands
Famous Brands: Μεταβολή στην κορυφή της Ιδιωτικής Ασφάλισης

Famous Brands: Μεταβολή στην κορυφή της Ιδιωτικής Ασφάλισης

Αλλαγή στην πυραμίδα της φήμης των ασφαλιστικών εταιριών έδειξε φέτος ο θεσμός των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και την GOD Re-Inventing communications

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Hill + Knowlton

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.