
Θα ήταν καλύτερος ο κόσμος αν είχαν οι γυναίκες τα ηνία; Τι δείχνει έρευνα
Τι αποκαλύπτει η νέα πανελλαδική έρευνα YouGov Profiles από την Focus Bari για την Διεθνή Ημέρα της Γυναίκας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αποκαλύπτει η νέα πανελλαδική έρευνα YouGov Profiles από την Focus Bari για την Διεθνή Ημέρα της Γυναίκας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προκύπτει από το 1ο Sentiment Survey της ΕΔΕΕ. Οι απόψεις των εργαζόμενων για το παρόν και το μέλλον του κλάδου της επικοινωνίας, το επίπεδο ικανοποίησης τους και ο βαθμός ψυχολογικής και οικονομικής ευρωστίας τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 14.000 συμμετέχοντες, σε 95 χώρες, αναγνώρισαν τους περιορισμούς που τίθενται εντός του εργασιακού περιβάλλοντος ως το βασικό εμπόδιο στην επίτευξη ουσιαστικής προόδου ως προς τις κύριες τάσεις του ανθρώπινου δυναμικού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εργαζόμενοι με χαμηλότερο εισόδημα είναι λιγότερο πιθανό να νιώθουν ότι ο χώρος εργασίας τους είναι ανοιχτός και προωθεί τη συμπερίληψη ή ότι μπορούν να εκφράσουν τις απόψεις τους (59%) σε σύγκριση με τους εργαζομένους με υψηλότερα εισοδήματα (67%), σύμφωνα με την έρευνα Global Workforce of the future της Adecco
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πλατφόρμα Poudouleveis.gr της Undelucram δημοσιοποίησε τη λίστα με τους Top Employers 2024 για την Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας αξιολόγησης που διεξήγαγε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αποκαλύπτει η νέα διεθνής έρευνα της Deloitte
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνει η μελέτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς, πού και γιατί παρτάρουν οι Έλληνες και ο σημαντικός ρόλος που έχουν να παίξουν τα brands στις νέες καταναλωτικές συμπεριφορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί με τον κλάδο της Βιομηχανίας & Κατασκευών αποτελούν τους τομείς, στους οποίους αποτυπώνεται η μεγαλύτερη έλλειψη ταλέντου στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα Έρευνα για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH έρευνα της Klarna για την εορταστική περίοδο δείχνει ανησυχίες των καταναλωτών για τις δαπάνες τους και στις 15 χώρες που συμμετείχαν στη μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ έρευνα αποκαλύπτει πως το 90% των αγορών πραγματοποιούνται αυθόρμητα κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory