Ο καταναλωτής το 2020
Πρωτοφανείς αλλαγές αναμένονται στην καταναλωτική συμπεριφορά μέσα στην επόμενη δεκαετία, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοφανείς αλλαγές αναμένονται στην καταναλωτική συμπεριφορά μέσα στην επόμενη δεκαετία, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠόσες φορές έχουμε ακούσει και πόσες έχουμε πει ότι η οικονομική κρίση κρύβει ευκαιρίες και προκλήσεις; Πόσες, όμως, φορές καταφέραμε να τις αρπάξουμε και να τις κάνουμε πράξη και στρατηγική πραγματικότητα;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα applications και η πλοήγηση στο διαδίκτυο αποτελούν το μέλλον των κινητών τηλεφώνων, σύμφωνα με την έρευνα Mobile Internet in Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση της τάξης του 75% αναμένεται να παρουσιάσει η αξία του ελληνικού B-C ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2010, φτάνοντας στο 1,4 δισ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Έλληνες αλλάζουν λόγω της τρέχουσας οικονομικής ύφεσης, αυτό είναι σίγουρο. Ποιες είναι, όμως, οι αλλαγές των καταναλωτών που επηρεάζουν το χτίσιμο των brands;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό των 600.000 ευρώ θα διαθέσει το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου για τη διεξαγωγή έρευνας για τους σκοπούς της διεθνούς έρευνας PIAACKEEA 3/10.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια απλή χορηγία θεωρείτο κάποτε επαρκής συνθήκη για τον περιορισμό του αποτυπώματος των εταιρειών σε κοινωνία και περιβάλλον και την αβίαστη απενοχοποίησή τους. Πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒελτιωμένη ήταν η νέα πρόβλεψη της Zenith Optimedia για την πορεία της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧρήσιμα συμπεράσματα προέκυψαν στο πρώτο-στην Αθήνα- ετήσιο συνέδριο της ESOMAR, στο οποίο οι εταιρείες ερευνών αγοράς υποδέχτηκαν τους φίλους της έρευνας σε ένα πρωτότυπο happening, το «Research Reveals».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από ένα «φτωχό» 2009, οι εταιρείες επικοινωνίας που δραστηριοποιούνται στον ευρωπαϊκό χώρο, παρουσιάζουν ένα πιο σταθερό επιχειρηματικό περιβάλλον κι αναμένουν βελτίωση μέσα στο 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory