Solid Havas: Από φέτος και στην Ελλάδα η έρευνα Meaningful Brands
Εντυπωσιακά τα στοιχεία για τις στοιχηματικές εταιρίες στη χώρα μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕντυπωσιακά τα στοιχεία για τις στοιχηματικές εταιρίες στη χώρα μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρέξιμο και fitness training.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 84% των επιχειρήσεων που έχουν υιοθετήσει το μοντέλο της υβριδικής εργασίας έχουν μειώσει την κατανάλωση ενέργειας και το συνολικό αποτύπωμα άνθρακα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Klarna παρουσιάζει τις τάσεις και τα σχέδια των Ελλήνων καταναλωτών για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδόν 9 στους 10 Gen Zs και millennials παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα δηλώνουν ότι ο σκοπός της εργασίας τους είναι σημαντικό κριτήριο για την ικανοποίηση που λαμβάνουν από αυτή. Είναι όλο και πιο πιθανό να απορρίψουν μια εργασία ή τους εργοδότες που δεν ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια συνεργασία μεταξύ του Publicis Groupe CEE και της GWI φωτίζει την αυθεντική ζωή της Gen Z στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην τρομάζει η οικονομική ανασφάλεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ευρήματα της νέας έρευνας “Customer Experience Stories” από την Focus Bari
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα έρευνα προοπτικών απασχόλησης της ManpowerGroup
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αποκαλύπτει η νέα πανελλαδική έρευνα YouGov Profiles από την Focus Bari για την Διεθνή Ημέρα της Γυναίκας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προκύπτει από το 1ο Sentiment Survey της ΕΔΕΕ. Οι απόψεις των εργαζόμενων για το παρόν και το μέλλον του κλάδου της επικοινωνίας, το επίπεδο ικανοποίησης τους και ο βαθμός ψυχολογικής και οικονομικής ευρωστίας τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 14.000 συμμετέχοντες, σε 95 χώρες, αναγνώρισαν τους περιορισμούς που τίθενται εντός του εργασιακού περιβάλλοντος ως το βασικό εμπόδιο στην επίτευξη ουσιαστικής προόδου ως προς τις κύριες τάσεις του ανθρώπινου δυναμικού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory