Περασμένα μεγαλεία για τα Fast Food!
Ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης 15,2% των αλυσίδων εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης μέσα στην περίοδο 1992-2008, έδωσε τη θέση του σε κάμψη 4% την τελευταία διετία, σύμφωνα με στοιχεία της ICAP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης 15,2% των αλυσίδων εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης μέσα στην περίοδο 1992-2008, έδωσε τη θέση του σε κάμψη 4% την τελευταία διετία, σύμφωνα με στοιχεία της ICAP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εναλλασσόμενη σχέση των καταναλωτών με τα κινητά τους τηλέφωνα παγκοσμίως, αποκάλυψε η έκθεση που λανσάρει η Deloitte στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής Τηλεφωνίας στη Βαρκελώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια νέα αναφορά, σχετική με τα οικονομικά οφέλη από την επένδυση στις γυναίκες και τη διοργάνωση διαδικτυακού πάνελ, γιορτάζει η Deloitte τη Διεθνή Ημέρα της Γυναίκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 62 εκ. ευρώ έφτασε το ποσό της επένδυσης στο online display advertising στην Ελλάδα για το 2010, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το IAB Hellas στην καθιερωμένη ετήσια έρευνα που διεξήγαγε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤαχέως εξελίσσεται το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των Ελλήνων, όπως προκύπτει από την έρευνα Web ID της Focus Bari.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυχαριστημένοι είναι οι Έλληνες καταναλωτές από τα εμπορικά καταστήματα τροφίμων, όπως καταδεικνύει η «Πανελλήνια έρευνα καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο τροφίμων» που διενήργησε το ΙΕΛΚΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒιώσιμη εξακολουθεί να είναι η τηλεοπτική και η έντυπη διαφήμιση, ενώ αυξάνει τη δυναμική του το cloud computing καθώς και τα smartphones, σύμφωνα με τα αποτελέσματα δημοσκόπησης της Deloitte.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈσοδα που ξεπέρασαν τα 4 δις. ευρώ, κατέγραψαν για πρώτη φορά οι 20 κορυφαίες ομάδες του πλανήτη, σύμφωνα με την 14η ετήσια έκθεση «Football Money League 2011» της Deloitte.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔραματική εξέλιξη για την πορεία των διαφημιστικών εσόδων των ΜΜΕ, καθώς η δαπάνη παίρνει κατηφορική κλίση κατά 22,03%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διείσδυση των smartphones αγγίζει πλέον το 15% στην Ελλάδα, ενώ η πρόθεση απόκτησης smartphone, υπόσχεται σύντομα να διπλασιάσει σχεδόν την αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κλιμακούμενη ανησυχία για την ανεργία, η έλλειψη νέων επενδύσεων και εργασιών και η αύξηση των τιμών στα τρόφιμα και στο ηλεκτρικό επηρεάζουν σημαντικά την καταναλωτική συμπεριφορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην οριστική αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών, θεωρούν μεγάλη απειλή οι CEOs στην Ελλάδα, σύμφωνα με την 14η Ετήσια Παγκόσμια Έρευνα της PwC για τους CEOs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory