Επίπεδα ρεκόρ για την ανεργία
Στους κλάδους που έχουν πληγεί περισσότερο από την ανεργία, συγκαταλέγεται αυτός της Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα σχετικής μελέτης της ICAP Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτους κλάδους που έχουν πληγεί περισσότερο από την ανεργία, συγκαταλέγεται αυτός της Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα σχετικής μελέτης της ICAP Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανάγκη κατάργησης των εμποδίων που λειτουργούν ανασταλτικά στην ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων, κατέδειξε το πρόσφατο έργο χαρτογράφησης της Deloitte.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην απουσία \"πράσινης\" στρατηγικής για την προστασία του περιβάλλοντος, καταδεικνύει για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων η έρευνα International Business Report της Grant Thornton για το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση της τάξης του 40% αναμένεται να σημειώσει μέχρι το 2013 η παγκόσμια αγορά digital signage, με την αξία της να φτάνει στα 7 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την έκθεση που παρουσίασε η IMS Research.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ευρήματα της 7ης πανελλαδικής Έρευνας CSR 2011 παρουσίασε το Ινστιτούτο Επικοινωνίας με βασικό συμπέρασμα ότι οι ενεργοί πολίτες αποτελούν πλέον την πλειοψηφία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αποτελέσματα έρευνας για τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στα νοικοκυριά, ανακοίνωσε η Eurostat κι ανέλυσε το Παρατηρητήριο για την ΚτΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 45 μονάδες έπεσε για πρώτη φορά ο δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑισιόδοξες για τις εμπορικές τους δραστηριότητες μέσα στο 2011, εμφανίστηκαν οι ευρωπαϊκές εταιρείες επικοινωνίας, στο πλαίσιο μελέτης που πραγματοποίησε η EACA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πτώση πωλήσεων που παρουσιάζουν οι μεγάλες επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων και η ανάγκη καινοτόμων λύσεων, αποτελούν τα βασικά συμπεράσματα μελέτης της Deloitte για τα καταναλωτικά προϊόντα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πλειονότητα των οικονομικών υπηρεσιών ακολουθεί το δρόμο της Online διαφήμισης, όπως προκύπτει από τη νέα έρευνα της Mediamind.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠτώση που έφτασε στο 4% το 2009 και αυξήθηκε ακόμα περισσότερο το 2010, παρουσίασαν οι συνολικές λιανικές πωλήσεις των καταστημάτων καλλυντικών, με βάση τη μελέτη που εκπόνησε η ICAP Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε χαμηλά επίπεδα παραμένουν οι τιμές των επώνυμων προϊόντων που διατίθενται στα super market, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory