
Η σχέση των μεγάλων Brands με την εταιρική ευθύνη
Μεγαλύτερη προσπάθεια πρέπει να καταβάλουν οι διεθνείς ισχυρές μάρκες για να καλύψουν το κενό ανάμεσα στην επιχειρηματική απόδοση και τη σχέση με την κοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγαλύτερη προσπάθεια πρέπει να καταβάλουν οι διεθνείς ισχυρές μάρκες για να καλύψουν το κενό ανάμεσα στην επιχειρηματική απόδοση και τη σχέση με την κοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπορεί οι κυκλοφοριακές επιδόσεις των εφημερίδων και των περιοδικών να βρίσκονται σε ύφεση, ωστόσο η αναγνωσιμότητά τους βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από τους μισούς PR consultancy heads σε παγκόσμιο επίπεδο, προβλέπουν ανάπτυξη του τομέα τους το 2012, σύμφωνα με σχετική έρευνα της ICCO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εφαρμογή νέων, πρωτοποριακών τεχνολογιών, είναι εκείνη που θα βοηθήσει την ταξιδιωτική βιομηχανία να ξεπεράσει την αβεβαιότητα, με βάση τα στοιχεία νέας έρευνας της Amadeus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ανάλυση 943 ισολογισμών επιχειρήσεων για το 2011, προχώρησε η ICAP Group, καταγράφοντας την εξέλιξη των μεγεθών τους, μεσούσης της οικονομικής κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη μελέτη με τίτλο TMT Predictions 2012, που αναλύει τις τάσεις στους κλάδους Τεχνολογίας, ΜΜΕ και Τηλεπικοινωνιών για τους επόμενους 12-18 μήνες, δημοσιεύει για 11η συνεχή χρονιά η Deloitte.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η comScore, τον Νοέμβριο του 2011, περισσότεροι από 379 εκατ. Ευρωπαίοι χρήστες έκαναν χρήση του διαδικτύου, με μέσο χρόνο παραμονής τις 27,8 ώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικές ζημιές 84,55 εκατ. ευρώ κατέγραψαν οι 15 ποδοσφαιρικές ανώνυμες εταιρείες το 2011, με βάση τα στοιχεία της αποκλειστικής έρευνας της DIRECTION BUSINESS REPORTS για την ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈτος σημαντικών διεργασιών ήταν το 2010 για τις τηλεπικοινωνίες, ενώ ακολούθησε το επίσης δύσκολο 2011, σύμφωνα με την έρευνα της Direction Business Reports που δημοσιεύει το Com Business (Τεύχος 214).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟριακή αύξηση του συνολικού τους τζίρου κατά 0.48% και ζημιές 8,92 εκατ. ευρώ, κατέγραψαν οι 41 μεγαλύτερες εταιρείες Πληροφορικής, με βάση τα στοιχεία της έρευνας της DIRECTION BUSINESS REPORTS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα πλεονεκτήματα των online αγορών για τους Έλληνες καταναλωτές, αποκάλυψε η 10η έρευνα MasterCard Barometer, που πραγματοποιήθηκε από τη MasterCard και τη Focus Bari.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύ σημαντική για τους οργανισμούς, τα στελέχη, τις μεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και τις κυβερνήσεις είναι η διαχείριση της φήμης, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας του ICCO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory