
Ανοδική πορεία για τρόφιμα - είδη διατροφής
Αύξηση στον κύκλο εργασιών και μείωση ζημιών παρουσίασε ο παραγωγικός κλάδος τροφίμων και ειδών διατροφής το 2011, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της DIRECTION BUSINESS REPORTS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση στον κύκλο εργασιών και μείωση ζημιών παρουσίασε ο παραγωγικός κλάδος τροφίμων και ειδών διατροφής το 2011, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της DIRECTION BUSINESS REPORTS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιο ώριμοι, με έντονους προβληματισμούς και ανησυχίες εμφανίζονται οι χρήστες των social media το 2012 στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρά την οικονομική κρίση η αγορά της διαφήμισης διεθνώς αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνει τα έσοδά της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανελλαδική έρευνα πραγματοποίησε η DIRECTION BUSINESS REPORTS για τις 78 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του εμπορικού κλάδου τροφίμων-ειδών διατροφής, βάσει κύκλου εργασιών 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις βασικές προτεραιότητες των μεγάλων αλυσιδών supermarket, παρουσίασε η έρευνα εμπορικής γνώμης «Exceed’s Mirror 2012».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόνο εννέα χώρες έχουν λογαριασμούς στο Twitter με την επίσημη ονομασία τους, σύμφωνα με τη μελέτη «Twiplomacy» που δημοσίευσε η Burson-Marsteller.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγαλύτερη από ποτέ, είναι η ανάγκη χάραξης αποτελεσματικής επικοινωνιακής στρατηγικής από την Ελλάδα, σύμφωνα και με τα αποτελέσματα πρόσφατης μελέτης της FutureBrand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοιχεία για τα New Business των εταιρειών PR, παρείχε η μελέτη Q4 Trends Barometer, που πραγματοποίησε η ICCO σε 22 χώρες του κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική απήχηση είχε στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο η έρευνα της DIRECTION BUSINESS REPORTS για την εγχώρια αγορά των σουπερμάρκετ το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντοχές στην ύφεση και την δύσκολη οικονομική συγκυρία παρουσιάζει η αγορά των σουπερμάρκετ, σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει η Direction Business Reports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡεκόρ ζημιών παρουσίασε ο εμπορικός κλάδος μεταφορικών μέσων και ανταλλακτικών το 2011, σύμφωνα με την πανελλαδική έρευνα της DIRECTION BUSINESS REPORTS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από δυο στις τρεις επιχειρήσεις διεθνώς προβλέπουν ότι θα προβούν σε προσλήψεις το 2012, παρά τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory