
Διαφημιστική ανάκαμψη έως το 2017…
Συγκρατημένη αισιοδοξία αποπνέουν οι προβλέψεις για την ελληνική αγορά media και τη διαφήμιση των ερευνητών της μελέτης «Entertainment & Media Outlook 2013-2017».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκρατημένη αισιοδοξία αποπνέουν οι προβλέψεις για την ελληνική αγορά media και τη διαφήμιση των ερευνητών της μελέτης «Entertainment & Media Outlook 2013-2017».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 21 εκατ. ευρώ ανήλθε η online display δαπάνη για το 2ο τρίμηνο του 2013 με τους διαφημιζόμενους να εξακολουθούν να κρατούν σε παρόμοια επίπεδα τις επενδύσεις τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH H+K Strategies σχεδίασε και υλοποίησε για λογαριασμό της Adecco, έρευνα για την επίδραση την οικονομικής κρίσης στην εργασιακή καθημερινότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ζητήματα που απασχολούν τους επικεφαλής των επιχειρήσεων καταναλωτικών αγαθών διεθνώς αναλύει πρόσφατη μελέτη της KPMG, που παρουσίασε αποκλειστικά το RetailBusiness.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι συστάσεις για ένα προϊόν από στόμα σε στόμα παραμένουν το πιο δυνατό μέσο διαφήμισης, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας που πραγματοποίησε η Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιλογές και ευκολία στις διαδικτυακές αγορές τους θέλουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές, σύμφωνα με την έρευνα UPS Pulse of the Online Shopper™ των Comscore και UPS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση 250 εκατομμυρίων δολαρίων αναμένεται να σημειώσουν τα έσοδα των κορυφαίων καινοτόμων εταιρειών παγκοσμίως μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά καιρούς διαβάζουμε αρκετές συμβουλές για το τι να κάνετε σωστά σχετικά με τη μάρκα που διαχειρίζεστε και τα social media. Ας δούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος, μέσω του Infographic που προέκυψε από έρευνα της Disruptive Communications στη Βρετ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τηλε-εργασία έχει έρθει για να μείνει, ενισχύοντας την παραγωγικότητα και μειώνοντας τα λειτουργικά έξοδα, σύμφωνα με νέα έρευνα της Regus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις νέες τάσεις του κοινού απέναντι στην τηλεθέαση αποτυπώνει η νέα παγκόσμια έκθεση, που παρουσίασε το Ericsson ConsumerLab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνουν τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας Leadership της Civitas για την αποκωδικοποίηση των νέων δεδομένων στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκρατημένη αισιοδοξία στην αγορά, καθώς η διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2013 επέστρεψε σε θετικό πρόσημο. Η άνοδος είναι μικρή, αλλά σημαντική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory