Οι γυναίκες σε εταιρείες με ισχυρή φήμη
Έρευνα της Weber Shandwick διαπιστώνει ότι εταιρείες με ισχυρή φήμη έχουν διπλάσιο αριθμό γυναικών σε θέσεις senior management.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρευνα της Weber Shandwick διαπιστώνει ότι εταιρείες με ισχυρή φήμη έχουν διπλάσιο αριθμό γυναικών σε θέσεις senior management.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα προσέγγιση στον τομέα της έρευνας στην Ελλάδα, το Bari SMART, παρουσίασε το απόγευμα της Δευτέρας η πρωτοπόρος ελληνική εταιρεία ερευνών Focus Bari.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈσοδα ρεκόρ ύψους 1 δισ. δολαρίων προβλέπεται πως θα αποφέρει το 2016 ο κλάδος της εικονικής πραγματικότητας (Virtual Reality - VR), σύμφωνα με έρευνα της Deloitte.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι καταναλωτές αναμένουν ότι τα interfaces τεχνητής νοημοσύνης (AI) θα αντικαταστήσουν τις οθόνες των smartphones, μεταξύ άλλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρατυπίες και παρανομίες στη διαδικασία ανάθεσης έργων σε διαφημιστικές εταιρείες από τις διοικήσεις του ΚΕΕΛΠΝΟ την περίοδο 2012-2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα μελέτη της IPG MEDIABRANDS σκιαγραφεί τη γενιά των Millennials στην Ελλάδα με βάση τα αποτελέσματα αποκλειστικής ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο καταναλωτικό κλίμα στην Ευρώπη και ιδιαίτερα στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο του 2015, σύμφωνα με τη μελέτη της GfK.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την ορθή χρήση και κατά συνέπεια πραγματική αξιοποίηση των δημοσκοπήσεων στον δημοκρατικό διάλογο,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μέσο νοικοκυριό στην Ελλάδα διαθέτει 19 τεχνολογικές συσκευές, μεταξύ αυτών δύο τηλεοράσεις και τουλάχιστον ένα tablet. Ιδιαίτερο σημαντικό κομμάτι της καθημερινής ζωής είναι πλεον η τεχνολογία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ προηγμένη τεχνολογία κινητών επικοινωνιών θα είναι παρούσα παντού παγκοσμίως μέχρι το 2020, σύμφωνα με το τελευταίο Ericsson Mobility Report.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από οκτώ ώρες καθημερινά καταναλώνουν οι άνθρωποι σε media, σύμφωνα με την Media Consumption Forecast.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα έρευνα από την Initiative για τις μητέρες που ανήκουν στην κατηγορία των millennials.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory