To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

Ericsson: Σημαντική αύξηση στη Mobile παρακολούθηση βίντεο

Ericsson: Σημαντική αύξηση στη Mobile παρακολούθηση βίντεο

Η έκθεση TV & Media Report του Ericsson ConsumerLab, η οποία αντιπροσωπεύει τις απόψεις 1,1 δισεκατομμυρίων καταναλωτών, αποκαλύπτει ραγδαία αύξηση στην παρακολούθηση βίντεο μέσω κινητών συσκευών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Ericsson
Τα brands πρέπει να μιλήσουν «αλλιώς» στους Millennials

Τα brands πρέπει να μιλήσουν «αλλιώς» στους Millennials

O Κώστας Χούντας, Strategy & Business Analytics Officer στην Tempo OMD, μας παρουσιάζει τα ευρήματα της έρευνας Youth Study, που έγινε στο πλαίσιο σειράς μελετών καταναλωτικής συμπεριφοράς που διεξάγει η εταιρεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Tempo OMD
 Η νέα σχέση των Ελλήνων  με τα ενημερωτικά media

Η νέα σχέση των Ελλήνων με τα ενημερωτικά media

Άνοδος της χρήσης των μέσων κοινωνικών δικτύωσης και αυξανόμενη δυσαρέσκεια των χρηστών από τη διαδικτυακή διαφήμιση προκύπτουν σαν βασικά συμπεράσματα του ετήσιου Digital News Report του Ινστιτούτου Reuters όσον αφορά την Ελλάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Reuters Institute
Αύξηση διαφημιστικής επένδυσης με κυρίαρχη την TV

Αύξηση διαφημιστικής επένδυσης με κυρίαρχη την TV

Ποιες είναι οι τάσεις της διαφημιστικής επένδυσης στην Ελλάδα του 2016 και πως διαμορφώνεται η εικόνα για το βασικό διαφημιστικό μέσο, την τηλεόραση σύμφωνα με έρευνα της Gravity The Newtons

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Gravity the Newtons

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.