Zenith: Χρονιά των κινητών το 2017
Το 2017 θα είναι η χρονιά των κινητών τηλεφώνων αφού εκτιμάται ότι το 75% της παγκόσμιας χρήσης ίντερνετ θα πραγματοποιείται μέσω των συγκεκριμένων συσκευών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2017 θα είναι η χρονιά των κινητών τηλεφώνων αφού εκτιμάται ότι το 75% της παγκόσμιας χρήσης ίντερνετ θα πραγματοποιείται μέσω των συγκεκριμένων συσκευών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ έκθεση TV & Media Report του Ericsson ConsumerLab, η οποία αντιπροσωπεύει τις απόψεις 1,1 δισεκατομμυρίων καταναλωτών, αποκαλύπτει ραγδαία αύξηση στην παρακολούθηση βίντεο μέσω κινητών συσκευών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνουν τα στοιχεία του Δείκτη για το Διαφημιστικό Κλίμα που παρουσίασε η EACA.Έκπληξη η εξέλιξη στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Κώστας Χούντας, Strategy & Business Analytics Officer στην Tempo OMD, μας παρουσιάζει τα ευρήματα της έρευνας Youth Study, που έγινε στο πλαίσιο σειράς μελετών καταναλωτικής συμπεριφοράς που διεξάγει η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆνοδος της χρήσης των μέσων κοινωνικών δικτύωσης και αυξανόμενη δυσαρέσκεια των χρηστών από τη διαδικτυακή διαφήμιση προκύπτουν σαν βασικά συμπεράσματα του ετήσιου Digital News Report του Ινστιτούτου Reuters όσον αφορά την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνει η νέα έκθεση IAB Europe Advertiser Mobile Audit
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο 70,3% η αύξηση το 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης που πραγματοποιήθηκερ σε συνεργασία με την IHS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ευρήματα της νέας έρευνας Focus on Tech Life της Focus Bari, που αποτελεί το διάδοχο των ερευνών Web id tips της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιες είναι οι τάσεις της διαφημιστικής επένδυσης στην Ελλάδα του 2016 και πως διαμορφώνεται η εικόνα για το βασικό διαφημιστικό μέσο, την τηλεόραση σύμφωνα με έρευνα της Gravity The Newtons
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑChat, online παιχνίδια και ναρκωτικές ουσίες ανάμεσα στα πιο δημοφιλή. Τι δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ16 δισεκατομμύρια συνδεδεμένες συσκευές προβλέπεται ότι θα έχουν προστεθεί στο διαδίκτυο των αντικειμένων μέχρι το τέλος του 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕναρμόνιση, ευελιξία & ταλέντα είναι οι παράγοντες που θα οδηγήσουν στην καινοτομία και την ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory