To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

Εύθραυστη και νευρική η αγορά Επικοινωνίας...

Εύθραυστη και νευρική η αγορά Επικοινωνίας...

Ολοκληρώθηκε το πρώτο report της FORECOMM_S, της έρευνας που ξεκίνησε η ΕΔΕΕ με στόχο να καταγράψει την εκτίμηση των επαγγελματιών που ασχολούνται με την επικοινωνία στην Ελλάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΔΕΕ
FORECOMM_S
Πιο αποτελεσματικές οι διαφημίσεις στα websites των εκδοτών

Πιο αποτελεσματικές οι διαφημίσεις στα websites των εκδοτών

Τα ιδιόκτητα websites των εκδοτών θα μπορούσαν να είναι ισχυρότερα από τα ήδη ισχυρά news feed, σύμφωνα με νέα νευροεπιστημονική έρευνα για τη σύγκριση social πλατφορμών και premium sites.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Forbes
Conde Nast
Teads
Neuro-Insight
Time Inc
Deloitte: Tι έρχεται σε Τεχνολογία, ΜΜΕ και Τηλεπικοινωνίες το 2017

Deloitte: Tι έρχεται σε Τεχνολογία, ΜΜΕ και Τηλεπικοινωνίες το 2017

Η δυνατότητα εκμάθησης από την πλευρά των μηχανών (machine learning) και η αυτόνομη πέδηση (autonomous braking) αναμένεται να επεκταθούν, βοηθώντας να σωθούν ζωές και να αλλάξει η κοινωνία του σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Deloitte
Η κατανάλωση στην Ελλάδα σήμερα

Η κατανάλωση στην Ελλάδα σήμερα

Στο πλαίσιο της πρόσφατης Τελετής Απονομής των Effie Hellas, παρουσιάστηκε και η έρευνα Effie Hellas Consumer Survey, η μεγαλύτερη έρευνα κλαδικού φορέα για την καταναλωτική συμπεριφορά στην Ελλάδα, η οποία θεσμοθετήθηκε φέτος και θα πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Effie Hellas
Edelman: Κι άλλη υποχώρηση εμπιστοσύνης προς κυβερνήσεις, business, media, ΜΚΟ

Edelman: Κι άλλη υποχώρηση εμπιστοσύνης προς κυβερνήσεις, business, media, ΜΚΟ

Το 71% δηλώνει ότι δεν έχει καθόλου εμπιστοσύνη σε κυβερνητικά στελέχη, ενώ το 63% δηλώνει ότι δεν εμπιστεύεται τους διευθύνοντες συμβούλους επιχειρήσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Edelman
Trust Barometer
Έρευνα για το αποτύπωμα της επικοινωνίας στην οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Έρευνα για το αποτύπωμα της επικοινωνίας στην οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Έρευνα για τον υπολογισμό της συνεισφοράς της διαφήμισης στην οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης πραγματοποιήθηκε πρόσφατα από την Deloitte, για λογαριασμό της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Αντωνιάδης
ΣΔΕ
WFA
Deloitte

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.