ΙΑΒ Hellas: Άλμα 12,7% της διαφήμισης στο Διαδίκτυο το 2016
Σημαντική άνοδο – για τα δεδομένα της αγοράς – αποτυπώνει η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη το 2016 σε έρευνα την οποία πραγματοποίησε το IAB Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική άνοδο – για τα δεδομένα της αγοράς – αποτυπώνει η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη το 2016 σε έρευνα την οποία πραγματοποίησε το IAB Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δαπάνη στην παγκόσμια διαδικτυακή διαφήμιση αναμένεται να αυξηθεί κατά 13% και να φτάσει στα 205 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα στο 2017, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Zenith...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ένα από τα βασικά μέσα πρόσβασης των Ελλήνων στο Διαδίκτυο, ιδίως στις μικρότερες ηλικίες όπου τα ποσοστά κυμαίνονται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα εξελίσσεται το smartphone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθημερινή έρευνα, καταγραφή και αξιολόγηση σε πάνω από 10.000 εμπειρίες την επόμενη κιόλας μέρα, σύγκριση κλάδων καθώς και εταιριών!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοιχεία από τις The&Partnership, m/SIX και Adloox, δείχνουν το μέγεθος της αξίας του ad fraud.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑFacebook, Amazon και 7-Eleven είναι τα 3 κορυφαία “mobile ready” brands, παγκοσμίως, σύμφωνα με τα ευρήματα της Mdex.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυτυχώς στην αγορά καταγράφεται και κάτι θετικό, σύμφωνα με στοιχεία του IAB Hellas: το πρόσημο της δαπάνης στο Διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το πρώτο report της FORECOMM_S, της έρευνας που ξεκίνησε η ΕΔΕΕ με στόχο να καταγράψει την εκτίμηση των επαγγελματιών που ασχολούνται με την επικοινωνία στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ιδιόκτητα websites των εκδοτών θα μπορούσαν να είναι ισχυρότερα από τα ήδη ισχυρά news feed, σύμφωνα με νέα νευροεπιστημονική έρευνα για τη σύγκριση social πλατφορμών και premium sites.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή των media εταιρειών για 11η συνεχή χρονιά η OMD. Τα αξιοσημείωτα του 2016 στο πεδίο της media επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από έξι χρόνια, ο τεχνολογικός κολοσσός βρίσκεται και πάλι στην πρώτη θέση της έκθεσης Brand Finance Global 500, αναφορικά με την αξία των brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δυνατότητα εκμάθησης από την πλευρά των μηχανών (machine learning) και η αυτόνομη πέδηση (autonomous braking) αναμένεται να επεκταθούν, βοηθώντας να σωθούν ζωές και να αλλάξει η κοινωνία του σήμερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory