Οι Media εταιρείες θέλουν ανάκτηση εμπιστοσύνης με διαφημιζόμενους και ελεγκτές
Τα ευρήματα σχετικής έρευνας της EACA για τους τρόπους ανάκτησης αυτής της εμπιστοσύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ευρήματα σχετικής έρευνας της EACA για τους τρόπους ανάκτησης αυτής της εμπιστοσύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδόν το ένα πέμπτο των εταιρειών στον τομέα της μάρκετινγκ και της διαφήμισης θα έπαυε να λειτουργεί εάν επρόκειτο να δεχτεί πρόστιμο λόγω μη συμμόρφωσης με τη νέα νομοθεσία GDPR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγο πριν τον τελικό του UEFA Champions League μεταξύ της Real Madrid FC και της Juventus FC, η KPMG παρουσιάζει για δεύτερη χρονιά την έκθεση “Football Clubs’ Valuation: The European Elite 2017”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO ρόλος των social media στην εκλογική ψήφο των Βρετανών ενόψει των επικείμενων εκλογών του Ιουνίου 2017 είναι σημαντικός, σύμφωνα με έρευνα της Weber Shandwick.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Βρετανοί φίλαθλοι ψηφίστηκαν ως οι πιο παθιασμένοι στην Ευρώπη, σύμφωνα με νέα έρευνα της Mastercard, Επίσημου Χορηγού του UEFA Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι έδειξε η AdEx Benchmark του IAB Europe, η οποία παρουσιάστηκε στη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου Interact.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα έρευνα αποκαλύπτει τις αντιλήψεις των Ευρωμεσογειακών χωρών σχετικά με τον πολιτισμό, τη μετανάστευση, τα ΜΜΕ, τις λύσεις στις διαμάχες και τη ριζοσπαστικοποίηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒελτίωση στην Ελλάδα, η οποία εξακολουθεί να παραμένει ουραγός μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ, σύμφωνα με το πρόσφατο European Advertising Business Climate Index.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Πέμπτη 11 Μαΐου, στο Metropolitan Athens Hotel, θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας “Shopper Trends”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυρεία υποστήριξη της Διανοητικής Ιδιοκτησίας μεταξύ των πολιτών της ΕΕ αναφέρει νέα πανευρωπαϊκή έρευνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα της Burson-Marsteller, 73 ηγέτες κρατών, 38 επικεφαλής κυβερνήσεων και 28 Υπουργοί Εξωτερικών διαθέτουν προσωπικές σελίδες στο Instagram
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική άνοδο – για τα δεδομένα της αγοράς – αποτυπώνει η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη το 2016 σε έρευνα την οποία πραγματοποίησε το IAB Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory