To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

H επιστροφή των 45+

H επιστροφή των 45+

Οι καταναλωτές με τους γκρίζους κροτάφους, οι 45+ όπως αρέσκεται να τους αποκαλεί η βιομηχανία της έρευνας, κάνουν ένα δυναμικό come back και μπαίνουν ξανά στο πεδίο του ενδιαφέροντος διαφημιστών και brands.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Focus Bari
Millenials
Στα 30,7 εκ. ευρώ η online display δαπάνη στο α' εξάμηνο του 2017

Στα 30,7 εκ. ευρώ η online display δαπάνη στο α' εξάμηνο του 2017

Τα 30,7 εκατ. ευρώ άγγιξε η online display διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2017, καθώς επενδύσεις ύψους 18,2 εκατ. ευρώ κατέγραψε το IAB Hellas για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με την έρευνα ADEX Hellas Q2 2017. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
IAB Hellas
Οι σκληρές συνέπειες του περιορισμού των data-driven διαφημίσεων

Οι σκληρές συνέπειες του περιορισμού των data-driven διαφημίσεων

Η παρεμπόδιση της συλλογής και χρήσης δεδομένων στην ψηφιακή διαφήμιση θα είχε σοβαρές και απρόβλεπτες συνέπειες για την οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης της Ευρώπης και για την πρόσβαση στο ίδιο το Διαδίκτυο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
GfK
IHS
Θετικές προσδοκίες για την αγορά επικοινωνίας

Θετικές προσδοκίες για την αγορά επικοινωνίας

Συγκρατημένη αισιοδοξία και θετικές προσδοκίες για το μέλλον προκύπτουν από το τρίτο κύμα της FORECOMM_S, της έρευνας που έχει ξεκινήσει η ΕΔΕΕ για την αγορά της επικοινωνίας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΔΕΕ
EACA: Κάμψη εμπιστοσύνης στη διαφημιστική βιομηχανία

EACA: Κάμψη εμπιστοσύνης στη διαφημιστική βιομηχανία

Μπορεί το γενικό κλίμα στην Ευρώπη να βελτιώνεται, ωστόσο η επιχειρηματική εμπιστοσύνη των εταιρειών διαφήμισης και marketing έπεσε αισθητά στα δυο πρώτα τρίμηνα του 2017. Ανακάμπτει η Ελλάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
EACA
Η νομοθεσία GDPR απειλεί τις εταιρείες marketing και διαφήμισης

Η νομοθεσία GDPR απειλεί τις εταιρείες marketing και διαφήμισης

Σχεδόν το ένα πέμπτο των εταιρειών στον τομέα της μάρκετινγκ και της διαφήμισης θα έπαυε να λειτουργεί εάν επρόκειτο να δεχτεί πρόστιμο λόγω μη συμμόρφωσης με τη νέα νομοθεσία GDPR.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
YouGov
GDPR

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.