
EACA: Σε χαμηλά επίπεδα η επιχειρηματική εμπιστοσύνη στη διαφήμιση
Η επιχειρηματική εμπιστοσύνη στον τομέα της ευρωπαϊκής διαφήμισης και μάρκετινγκ κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2017 παρέμεινε σε χαμηλά αλλά σταθερά επίπεδα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επιχειρηματική εμπιστοσύνη στον τομέα της ευρωπαϊκής διαφήμισης και μάρκετινγκ κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2017 παρέμεινε σε χαμηλά αλλά σταθερά επίπεδα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Warc εκτιμά πως η αύξηση στην παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη φέτος θα αγγίξει το 4,7%, ανερχόμενη σε 572 δισεκατομμύρια δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δίκτυο της Dentsu Aegis επικράτησε των υπολοίπων media ομίλων και βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης new business, σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση της εταιρείας ερευνών Recma.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ TailWind, η εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του TDG, έδωσε στη δημοσιότητα τα πλήρη αποτελέσματα της 2ης ετήσιας έρευνας "Ad-Blocking in Greece".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Magna Global εκτιμά πως η διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 5,2%, στα 535 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018, χάρη στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες και τις ενδιάμεσες εκλογές των Ηνωμένων Πολιτειών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Group M, ο media investment βραχίονας του WPP, προβλέπει αύξηση της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης κατά 4,3% το 2018, όπως επίσης και το γεγονός πως Google και Facebook θα ενισχύσουν τη θέση τους στην ψηφιακή διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο IAB Europe παρουσίασε τα βασικά συμπεράσματα της έκθεσης Attitudes to Programmatic Advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕύλογες ανησυχίες στην αγορά για την πορεία που καταγράφεται στο εννεάμηνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αποτελέσματα μελέτης των IAB Europe και IHS Markit για την Ευρώπη στο πρώτο εξάμηνο του 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα έρευνα που πραγματοποίησε η Nielsen βρήκε πως οι καταναλωτές προτιμούν τις μεγάλες εταιρείες παρά τους μικρότερους τοπικούς "παίκτες" της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ απότομη κάμψη της επιχειρηματικής εμπιστοσύνης στον τομέα του ευρωπαϊκού τομέα διαφήμισης και μάρκετινγκ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 φαίνεται να έχει σταματήσει στο γ' τρίμηνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTransparency viewability, ad fraud και τα διάφορα πρότυπα προβολής-θέασης έχουν οδηγήσει τους διαφημιζόμενους να προχωρήσουν σε σημαντικές αλλαγές όσον αφορά τη διαχείριση της παρουσίας τους στο digital περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory