Nielsen: Τα μεγάλα brands «κερδίζουν» ξανά τους καταναλωτές
Νέα έρευνα που πραγματοποίησε η Nielsen βρήκε πως οι καταναλωτές προτιμούν τις μεγάλες εταιρείες παρά τους μικρότερους τοπικούς "παίκτες" της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα έρευνα που πραγματοποίησε η Nielsen βρήκε πως οι καταναλωτές προτιμούν τις μεγάλες εταιρείες παρά τους μικρότερους τοπικούς "παίκτες" της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ απότομη κάμψη της επιχειρηματικής εμπιστοσύνης στον τομέα του ευρωπαϊκού τομέα διαφήμισης και μάρκετινγκ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 φαίνεται να έχει σταματήσει στο γ' τρίμηνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTransparency viewability, ad fraud και τα διάφορα πρότυπα προβολής-θέασης έχουν οδηγήσει τους διαφημιζόμενους να προχωρήσουν σε σημαντικές αλλαγές όσον αφορά τη διαχείριση της παρουσίας τους στο digital περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι καταναλωτές με τους γκρίζους κροτάφους, οι 45+ όπως αρέσκεται να τους αποκαλεί η βιομηχανία της έρευνας, κάνουν ένα δυναμικό come back και μπαίνουν ξανά στο πεδίο του ενδιαφέροντος διαφημιστών και brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Interbrand ονόμασε τις Apple, Google και Microsoft ως τις τρεις πολυτιμότερες μάρκες στην κατάταξη 2017 Best Global Brands, με την τεχνολογία να αποτελεί τον κυρίαρχο τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 30,7 εκατ. ευρώ άγγιξε η online display διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2017, καθώς επενδύσεις ύψους 18,2 εκατ. ευρώ κατέγραψε το IAB Hellas για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με την έρευνα ADEX Hellas Q2 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται η πορεία ανάπτυξης του programmatic advertising στην Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία του ΙΑΒ Εurope και της ΙΗS Markit για το 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 4% το 2017, έπειτα από τη νέα υποβάθμιση προβλέψεων στην οποία προχώρησε η Zenith.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παρεμπόδιση της συλλογής και χρήσης δεδομένων στην ψηφιακή διαφήμιση θα είχε σοβαρές και απρόβλεπτες συνέπειες για την οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης της Ευρώπης και για την πρόσβαση στο ίδιο το Διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκρατημένη αισιοδοξία και θετικές προσδοκίες για το μέλλον προκύπτουν από το τρίτο κύμα της FORECOMM_S, της έρευνας που έχει ξεκινήσει η ΕΔΕΕ για την αγορά της επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπορεί το γενικό κλίμα στην Ευρώπη να βελτιώνεται, ωστόσο η επιχειρηματική εμπιστοσύνη των εταιρειών διαφήμισης και marketing έπεσε αισθητά στα δυο πρώτα τρίμηνα του 2017. Ανακάμπτει η Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο IAB Europe, το IAB και η IHS Markit αποκάλυψαν τα πιο πρόσφατα στοιχεία για τα έσοδα από την παγκόσμια mobile διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory