To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

EACA: Μικρή άνοδος στην διαφημιστική επιχειρηματική εμπιστοσύνη

EACA: Μικρή άνοδος στην διαφημιστική επιχειρηματική εμπιστοσύνη

Η απότομη κάμψη της επιχειρηματικής εμπιστοσύνης στον τομέα του ευρωπαϊκού τομέα διαφήμισης και μάρκετινγκ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 φαίνεται να έχει σταματήσει στο γ' τρίμηνο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
EACA
Οι διαφημιζόμενοι αλλάζουν το Media management

Οι διαφημιζόμενοι αλλάζουν το Media management

Transparency viewability, ad fraud και τα διάφορα πρότυπα προβολής-θέασης έχουν οδηγήσει τους διαφημιζόμενους να προχωρήσουν σε σημαντικές αλλαγές όσον αφορά τη διαχείριση της παρουσίας τους στο digital περιβάλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
WFA
H επιστροφή των 45+

H επιστροφή των 45+

Οι καταναλωτές με τους γκρίζους κροτάφους, οι 45+ όπως αρέσκεται να τους αποκαλεί η βιομηχανία της έρευνας, κάνουν ένα δυναμικό come back και μπαίνουν ξανά στο πεδίο του ενδιαφέροντος διαφημιστών και brands.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Focus Bari
Millenials
Στα 30,7 εκ. ευρώ η online display δαπάνη στο α' εξάμηνο του 2017

Στα 30,7 εκ. ευρώ η online display δαπάνη στο α' εξάμηνο του 2017

Τα 30,7 εκατ. ευρώ άγγιξε η online display διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2017, καθώς επενδύσεις ύψους 18,2 εκατ. ευρώ κατέγραψε το IAB Hellas για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με την έρευνα ADEX Hellas Q2 2017. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
IAB Hellas
Οι σκληρές συνέπειες του περιορισμού των data-driven διαφημίσεων

Οι σκληρές συνέπειες του περιορισμού των data-driven διαφημίσεων

Η παρεμπόδιση της συλλογής και χρήσης δεδομένων στην ψηφιακή διαφήμιση θα είχε σοβαρές και απρόβλεπτες συνέπειες για την οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης της Ευρώπης και για την πρόσβαση στο ίδιο το Διαδίκτυο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
GfK
IHS
Θετικές προσδοκίες για την αγορά επικοινωνίας

Θετικές προσδοκίες για την αγορά επικοινωνίας

Συγκρατημένη αισιοδοξία και θετικές προσδοκίες για το μέλλον προκύπτουν από το τρίτο κύμα της FORECOMM_S, της έρευνας που έχει ξεκινήσει η ΕΔΕΕ για την αγορά της επικοινωνίας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΕΔΕΕ
EACA: Κάμψη εμπιστοσύνης στη διαφημιστική βιομηχανία

EACA: Κάμψη εμπιστοσύνης στη διαφημιστική βιομηχανία

Μπορεί το γενικό κλίμα στην Ευρώπη να βελτιώνεται, ωστόσο η επιχειρηματική εμπιστοσύνη των εταιρειών διαφήμισης και marketing έπεσε αισθητά στα δυο πρώτα τρίμηνα του 2017. Ανακάμπτει η Ελλάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
EACA

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.