
ICAP CRIF: Σημαντική η Βιώσιμη Ανάπτυξη για τις επιχειρήσεις - Χαμηλή η υιοθέτηση πρακτικών ESG
Πρωτογενής έρευνα στις μεσαίου και μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτογενής έρευνα στις μεσαίου και μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Gen Z στο Επίκεντρο της Παγκόσμιας Εργασιακής Μετάβασης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα της Focus Bari σε αντιπροσωπευτικό Πανελλαδικό δείγμα 9.000 ατόμων ανά εξάμηνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελλάδα έχει καταφέρει να αναρριχηθεί από την 93η στην 73η θέση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βάση τα στοιχεία της νέας έρευνας της Visa και του Ινστιτούτου της ΕΣΕΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα πανελλαδική έρευνα από την Focus Bari, με θέμα ''Επαναπροσδιορισμός της ομορφιάς στην Ελλάδα: Φυσικότητα, Περιποίηση και Αυτοπεποίθηση στο Προσκήνιο!'', παρουσιάστηκε στην 48η COSMOESTETICA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ έκθεση εξετάζει τις δεξιότητες περισσότερων από 5.000 νέων από 16 χώρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρευνα του ΕΚ σε πολίτες 16-30 ετών δείχνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η κύρια πηγή ενημέρωσής τους και ότι η πλειονότητα έχει συναίσθηση των κινδύνων της παραπληροφόρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αποτελέσματα της έρευνας της Action Global Communications στην Ελλάδα αποκαλύπτουν απόκλιση στις αντιλήψεις για τους κινδύνους που ενέχει η παραμέληση του ESG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 89% των εργοδοτών στην Ελλάδα δηλώνουν ότι δεν βρίσκουν ταλέντα για τον κλάδο των Υπηρεσιών Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα έρευνα της Foundever τονίζει ότι ο μετασχηματισμός με την είσοδο της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης θα είναι απαραίτητος για τις εταιρείες που στοχεύουν να γίνουν ηγέτες στην εξυπηρέτηση πελατών (CX).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βάση την έρευνα “Decoding the Digital Home” της EY, για το 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory