Υπηρεσίες Επικοινωνίας: Ο κλάδος με τις μεγαλύτερες δυσκολίες στην εύρεση εξειδικευμένων ταλέντων
Το 89% των εργοδοτών στην Ελλάδα δηλώνουν ότι δεν βρίσκουν ταλέντα για τον κλάδο των Υπηρεσιών Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 89% των εργοδοτών στην Ελλάδα δηλώνουν ότι δεν βρίσκουν ταλέντα για τον κλάδο των Υπηρεσιών Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα έρευνα της Foundever τονίζει ότι ο μετασχηματισμός με την είσοδο της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης θα είναι απαραίτητος για τις εταιρείες που στοχεύουν να γίνουν ηγέτες στην εξυπηρέτηση πελατών (CX).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βάση την έρευνα “Decoding the Digital Home” της EY, για το 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα αποτελέσματα της έρευνας ESG Monitor, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά φέτος και στην Ελλάδα, παρουσιάζει η V+O Greece, μέλος του Ομίλου επικοινωνίας SEC Newgate.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε είδη μόδας, τεχνολογίας και ταξιδιωτικές εμπειρίες εστιάζουν τα ευρήματα της έρευνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ έρευνα καταγράφει κυρίαρχες τάσεις και καταναλωτικές συμπεριφορές – συχνά αντικρουόμενες – που οδηγούν σε ένα ασαφές τοπίο, το οποίο οφείλουν να αποκρυπτογραφήσουν οι επιχειρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδόν οι μισές εταιρείες παγκοσμίως προβλέπουν αύξηση των εκπομπών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανελλαδική έρευνα της Focus Bari με πρωτοβουλία της ΔΕΗ σχετικά με την αντίληψη του κοινού για την βία σε γυναίκες με κινητική και αισθητηριακή αναπηρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤιμή, ποιότητα και προσφορές τα βασικά αγοραστικά κριτήρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 72% των καταναλωτών εμπιστεύεται τις εταιρείες λιγότερο σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν και το 65% θεωρεί ότι οι εταιρείες δεν εστιάζουν στην προστασία των προσωπικών τους δεδομένων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρευνα για το κλίμα που διενεργήθηκε από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό προκύπτει από την πρώτη επεξεργασία των ευρημάτων της μεγάλης έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index Ελλάδα 2024, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στο σύνολό της τον Δεκέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory