To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

Foundever: Οι δυνατότητες του GenAI απαραίτητες στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών για το 2025

Foundever: Οι δυνατότητες του GenAI απαραίτητες στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών για το 2025

Η νέα έρευνα της Foundever τονίζει ότι ο μετασχηματισμός με την είσοδο της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης θα είναι απαραίτητος για τις εταιρείες που στοχεύουν να γίνουν ηγέτες στην εξυπηρέτηση πελατών (CX).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
V+O Greece: Η επικοινωνία καταλύτης στις ESG πρωτοβουλίες των επιχειρήσεων

V+O Greece: Η επικοινωνία καταλύτης στις ESG πρωτοβουλίες των επιχειρήσεων

Tα αποτελέσματα της έρευνας ESG Monitor, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά φέτος και στην Ελλάδα, παρουσιάζει η V+O Greece, μέλος του Ομίλου επικοινωνίας SEC Newgate.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Έρευνα ΕΥ Ελλάδος: Εξατομικευμένες στρατηγικές για μοναδικούς καταναλωτές

Έρευνα ΕΥ Ελλάδος: Εξατομικευμένες στρατηγικές για μοναδικούς καταναλωτές

Η έρευνα καταγράφει κυρίαρχες τάσεις και καταναλωτικές συμπεριφορές – συχνά αντικρουόμενες – που οδηγούν σε ένα ασαφές τοπίο, το οποίο οφείλουν να αποκρυπτογραφήσουν οι επιχειρήσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΔΕΗ: Έρευνα για την αόρατη πραγματικότητα των γυναικών με αναπηρία θυμάτων έμφυλης βίας

ΔΕΗ: Έρευνα για την αόρατη πραγματικότητα των γυναικών με αναπηρία θυμάτων έμφυλης βίας

Πανελλαδική έρευνα της Focus Bari με πρωτοβουλία της ΔΕΗ σχετικά με την αντίληψη του κοινού για την βία σε γυναίκες με κινητική και αισθητηριακή αναπηρία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΔΕΗ
Salesforce: Η έρευνα «State of the AI Connected Customer» για τις σχέσεις καταναλωτών-AI

Salesforce: Η έρευνα «State of the AI Connected Customer» για τις σχέσεις καταναλωτών-AI

Το 72% των καταναλωτών εμπιστεύεται τις εταιρείες λιγότερο σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν και το 65% θεωρεί ότι οι εταιρείες δεν εστιάζουν στην προστασία των προσωπικών τους δεδομένων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Salesforce
EY: Ένας στους 2 Έλληνες καταναλωτές σχεδιάζει να κάνει αγορές την Black Friday και τη Cyber Monday

EY: Ένας στους 2 Έλληνες καταναλωτές σχεδιάζει να κάνει αγορές την Black Friday και τη Cyber Monday

Αυτό προκύπτει από την πρώτη επεξεργασία των ευρημάτων της μεγάλης έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index Ελλάδα 2024, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στο σύνολό της τον Δεκέμβριο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
EY

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.