To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

Focus Bari: Η ομορφιά συνδέεται με την υγεία, φυσικότητα και αυθεντικότητα για 2 στις 3 Ελληνίδες

Focus Bari: Η ομορφιά συνδέεται με την υγεία, φυσικότητα και αυθεντικότητα για 2 στις 3 Ελληνίδες

Η νέα πανελλαδική έρευνα από την Focus Bari, με θέμα ''Επαναπροσδιορισμός της ομορφιάς στην Ελλάδα: Φυσικότητα, Περιποίηση και Αυτοπεποίθηση στο Προσκήνιο!'', παρουσιάστηκε στην 48η COSMOESTETICA.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Focus Bari
Ευρωβαρόμετρο: Η άνοδος των τιμών και το κόστος διαβίωσης κύριες ανησυχίες των νέων στην ΕΕ

Ευρωβαρόμετρο: Η άνοδος των τιμών και το κόστος διαβίωσης κύριες ανησυχίες των νέων στην ΕΕ

Έρευνα του ΕΚ σε πολίτες 16-30 ετών δείχνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η κύρια πηγή ενημέρωσής τους και ότι η πλειονότητα έχει συναίσθηση των κινδύνων της παραπληροφόρησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Ευρωβαρόμετρο
Action Global: Οι ESG πρακτικές διαμορφώνουν την επιτυχία των brands & τη συμπεριφορά καταναλωτών

Action Global: Οι ESG πρακτικές διαμορφώνουν την επιτυχία των brands & τη συμπεριφορά καταναλωτών

Τα αποτελέσματα της έρευνας της Action Global Communications στην Ελλάδα αποκαλύπτουν απόκλιση στις αντιλήψεις για τους κινδύνους που ενέχει η παραμέληση του ESG.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Action Global Communications
Foundever: Οι δυνατότητες του GenAI απαραίτητες στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών για το 2025

Foundever: Οι δυνατότητες του GenAI απαραίτητες στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών για το 2025

Η νέα έρευνα της Foundever τονίζει ότι ο μετασχηματισμός με την είσοδο της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης θα είναι απαραίτητος για τις εταιρείες που στοχεύουν να γίνουν ηγέτες στην εξυπηρέτηση πελατών (CX).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
V+O Greece: Η επικοινωνία καταλύτης στις ESG πρωτοβουλίες των επιχειρήσεων

V+O Greece: Η επικοινωνία καταλύτης στις ESG πρωτοβουλίες των επιχειρήσεων

Tα αποτελέσματα της έρευνας ESG Monitor, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά φέτος και στην Ελλάδα, παρουσιάζει η V+O Greece, μέλος του Ομίλου επικοινωνίας SEC Newgate.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Έρευνα ΕΥ Ελλάδος: Εξατομικευμένες στρατηγικές για μοναδικούς καταναλωτές

Έρευνα ΕΥ Ελλάδος: Εξατομικευμένες στρατηγικές για μοναδικούς καταναλωτές

Η έρευνα καταγράφει κυρίαρχες τάσεις και καταναλωτικές συμπεριφορές – συχνά αντικρουόμενες – που οδηγούν σε ένα ασαφές τοπίο, το οποίο οφείλουν να αποκρυπτογραφήσουν οι επιχειρήσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.