
Κορυφαίες συμμετοχές στο ICEEfest 2015
Uber, Facebook, Google, Twitter, Skype, Shazam, The New York Times, El Pais, Vice, Xaxis και 30 ακόμη κορυφαίες εταιρείες έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους στο ICEEfest 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑUber, Facebook, Google, Twitter, Skype, Shazam, The New York Times, El Pais, Vice, Xaxis και 30 ακόμη κορυφαίες εταιρείες έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους στο ICEEfest 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο φετινό τριήμερο πολυσυνέδριο παρακολούθησαν 4.000 επισκέπετες, ενώ ρεκόρ δηλώσων συμμετοχής σημείωσαν τα Business Days 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγάλη εκδήλωση για την επιχειρηματικότητα και τον επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων, πραγματοποιείται για 5η χρονιά στις 20-22 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα χέρια ιδιωτών ο ελληνικός συνεδριακός τουρισμός, σύμφωνα με όσα συζητήθηκαν στο συνέδριο Think Forum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξελιγμένα δίκτυα, πρόσβαση στο internet και social media ενισχύουν το “Sharing Economy”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο BCA τίμησε την Ημέρα της Γυναίκας με την Ημερίδα \"Η θέση της γυναίκας στην κοινωνία\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕτήσιο event για το Interior Design και την Αρχιτεκτονική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση επαγγελματιών συνεδριακού τουρισμού Ελλάδας και Ευρώπης στην Αθήνα, με αφορμή σχετική εκδήλωση της HAPCO και τη γενική συνέλευση της EFAPCO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Διασυνδεσιμότητα της Αθήνας ήταν η \"πρωταγωνίστρια\" στο 15ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του ΔΑΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργανώνεται το διήμερο 12-13 Μαρτίου, με θέμα HAPCO / EFAPCO Think FORUM.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιτυχημένο το 4ο Συνέδριο του Hellenic CIO Forum, που λειτουργεί στο πλαίσιο του Ελληνικού Ινστιτούτου Πληροφορικής & Επικοινωνιών της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για το 4ο Συνέδριο του Hellenic CIO Forum, που λειτουργεί στο πλαίσιο του ΕΙΠ της ΕΕΔΕ κι έχει θέμα «Driving Digital Business».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory