
Η επιχειρηματική ηθική συμβάλλει στην ανάπτυξη
Την ανάγκη να ενεργοποιηθούν οι παραγωγικές δυνάμεις της χώρας και να ευνοηθούν οι αρχές της ηθικής επιχειρηματικότητας τόνισαν οι εισηγητές του «CEO & CSR Money Conference 2011».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανάγκη να ενεργοποιηθούν οι παραγωγικές δυνάμεις της χώρας και να ευνοηθούν οι αρχές της ηθικής επιχειρηματικότητας τόνισαν οι εισηγητές του «CEO & CSR Money Conference 2011».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ευκαιρίες που μπορεί να δημιουργήσει η κρίση και η προετοιμασία για την «επόμενη ημέρα» είναι τα θέματα που θα απασχολήσουν το Ελληνικό Συνέδριο Ηγεσίας 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις διαπιστώσεις και τα συμπεράσματα του Συνεδρίου \"Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα\", που τίθενται σε διαβούλευση, δημοσιοποίησε ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του “XINIS EDU FESTIVAL 2011”, ο Τομέας Οικονομίας-Διοίκησης του ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΑΘΗΝΑΣ πραγματοποίησε ημερίδα γύρω από την οικονομική κρίση και την τουριστική βιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγο πριν από την επίσημη δημοσίευση των ευρημάτων του μεγάλου Συνεδρίου «Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα», το adbusiness παρουσιάζει τις πρώτες σκέψεις μετά το Συνέδριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μειωμένη διαφημιστική δαπάνη, οι αλλαγές στο τοπίο των ΜΜΕ και ο ρόλος της Πολιτείας, ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν το μεγαλύτερο συνέδριο που πραγματοποιήθηκε ποτέ για το χώρο της Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε εξέλιξη βρίσκονται από το πρωί της Τετάρτης οι εργασίες του συνεδρίου \"Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα\", του μεγαλύτερου συνεδρίου που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ στην Ελλάδα, αναφορικά με τον συγκεκριμένο Κλάδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣεμινάριο «Online Media Planning & Buying» (διάρκειας 16 ωρών) διοργανώνουν στις 7 και 8 Απριλίου το Interactive Advertising Bureau και το Ινστιτούτο Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νέες μορφές sponsoring και προσεγγίσεων μάρκετινγκ, συζητήθηκαν μεταξύ άλλων από τους κορυφαίους του είδους, κατά τη διάρκεια του International Sports Forum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του συνεδρίου «Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα», Νάσος Λέζος, μιλάει για το τι μπορεί να προσφέρει το Συνέδριο σε όλα τα στελέχη της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρο των πυλών (9 Μαρτίου) βρίσκεται ο τρίτος κύκλος του «Mentoring in HR» από το Ινστιτούτο Μάνατζμεντ Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΜΑΔ) της ΕΕΔΕ, με τη συμμετοχή έμπειρων και νέων στελεχών του χώρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε έναν ακριβώς μήνα (23 Μαρτίου 2011) θα πραγματοποιηθεί το Συνέδριο με τίτλο «Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα», με τη συμμετοχή όλων των επίσημων φορέων του χώρου της διαφήμισης – επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory