
KPMG: Συμπόσιο για το Ανθρώπινο Δυναμικό
Παρουσία του Dr. Fons Trompenaars, που αποτέλεσε βασικό ομιλητή του, ολοκληρώθηκε το 15ο Συμπόσιο Ανθρώπινου Δυναμικού με τίτλο \"Adopt, Evolve, Thrive!\" που διοργάνωσε η KPMG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσία του Dr. Fons Trompenaars, που αποτέλεσε βασικό ομιλητή του, ολοκληρώθηκε το 15ο Συμπόσιο Ανθρώπινου Δυναμικού με τίτλο \"Adopt, Evolve, Thrive!\" που διοργάνωσε η KPMG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧίλιες και πλέον Γυναίκες από όλο τον κόσμο, επιλέγουν φέτος την Αθήνα, «σε πείσμα των καιρών..», για να πραγματοποιήσουν το ετήσιο ραντεβού τους, στο πλαίσιο του 22oυ Global Summit οf Women 2012 (31/5-2/6).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο των δράσεων που πραγματοποιεί, για την επιτάχυνση της ανάπτυξης του digital και interactive marketing στην ελληνική αγορά, η ΕΔΕΕ ανακοινώνει το 2ο Κύκλο των \"Hands-on Workshops\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνδιαφέροντα στοιχεία για τη σχέση των επιχειρήσεων με τα social media, παρείχε το επιτυχές Συνέδριο που διοργάνωσε την Τετάρτη 8/2 το Ινστιτούτο Επικοινωνίας στο Μουσείο Μπενάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ανθρώπινα δικαιώματα και η καταπολέμηση της διαφθοράς, αποτελούν το βασικό θέμα της πρώτης περιφερειακής συνάντησης των Δικτύων του UN Global Compact, που θα γίνει στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ατζέντα και τους ομιλητές του 2012 Global Marketing Conference, που θα πραγματοποιηθεί στη Νέα Υόρκη, στις 14 Μαρτίου, ανακοίνωσε η World Federation of Advertisers (WFA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 4ο Συμπόσιό της, που φέρει τον τίτλο \"Made in Greece: Η έξοδος από την κρίση\", διοργανώνει την Πέμπτη 9/2 η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ στην Τεχνόπολις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Έλληνας πρωθυπουργός, Λουκάς Παπαδήμος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην New York Times, τόνισε πως εάν όλα κυλήσουν ομαλά, μπορούμε να αναμένουμε ένα τέλος στην λιτότητα από το 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑWorkshop για την εξωστρέφεια και την πρόσβαση στην παγκόσμια αγορά διοργάνωσε ο ΣΕΚΕΕ, στο πλαίσιο της επιχειρηματικής αποστολής της Silicon Valley (16-20/1/2012).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαινοτόμες δράσεις και εκδηλώσεις, με επίκεντρο την περιφερειακή ανάπτυξη, θα λάβουν χώρα στο Βόλο (30/3-1/4), στο πλαίσιο του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Place Marketing & Branding.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 2 δισ. ευρώ προβλέπεται να φτάσει ο τζίρος των διαδικτυακών αγορών το 2012, έναντι του 1,7 δισ. ευρώ το 2011, αποδεικνύοντας την εξοικείωση των καταναλωτών στην Ελλάδα με τα Ψηφιακά Μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκινάει τη Δευτέρα (5/12) το Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Internet με θέμα: e – business innovation forum, που διοργανώνουν το ΕΙΠ της ΕΔΕΕ και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του ΟΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory