To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επιτυχές το Programmatic Buying της ΕΔΕΕ Digital

Επιτυχές το Programmatic Buying της ΕΔΕΕ Digital
Επιτυχές το Programmatic Buying της ΕΔΕΕ Digital

Το Συμβούλιο Ψηφιακής Επικοινωνίας της ΕΔΕΕ πραγματοποίησε τη Δευτέρα 14 Απριλίου, εσπερίδα με θέμα «Programmatic Buying». Το συγκεκριμένο ζήτημα βρίσκεται και διεθνώς στην κορυφή των προτεραιοτήτων του digital planning & buying και φυσικά αφορά σε όλα τα μέρη της αγοράς, publishers, διαφημιζόμενους και agencies.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με τέσσερις παρουσιάσεις των Οδυσσέα Ντότσικα, Managing Director του Think Digital Group, Σπύρου Παπαγεωργίου, Founder & Managing Partner της adweb,  Eric Parks, Director of Digital Platforms & Innovation της Tempo OMD και Berti Benbanaste, Media Buying Solutions Sales Manager covering Turkey, MENA, Greece, Israel and South Africa της Google.

Και οι τέσσερις ομιλίες απάντησαν σε ερωτήματα, όπως τι είναι το Programmatic Buying, πόσο αφορά τους διαφημιζόμενους, τους publishers και τα agencies, τι συμβαίνει με το Big Data & Targeting.

Στη συνέχεια ακολούθησε συζήτηση, όπου συμμετείχαν εκπρόσωποι από όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές και συγκεκριμένα o Ηλίας Σούσης, Head of Agencies & YouTube Partnerships- Greece & Cyprus της Google, o Νίκος Βαρβαδούκας, Digital Director Greece & Cyprus του Public, ο Τάκης Γεωργόπουλος, Εμπ. Διευθ. Εφημερίδων Ψηφιακών Μέσων & ρ/φ της Καθημερινής, η Ειρήνη Τριανταφύλλου, Head of digital advertising dept της Καθημερινής, η Άντα Κυρκιλή, General Manager Digital & Diversified Services της IPG Mediabrands S.A. και μέσα από ένα εποικοδομητικό debate, μοιράστηκαν ιδέες και απαντήθηκαν ερωτήματα για το programmatic buying.

Την εκδήλωση συντόνισε ο Νίκος Σύμπουρας, General Manager, Dentsu Aegis Network Hellas ο οποίος ανακοίνωσε ότι η ΕΔΕΕ Digital θα δρομολογήσει και άλλες αντίστοιχες πρωτοβουλίες, με θέματα που αφορούν επίκαιρα θέματα της ψηφιακής αγοράς.