
Golden Drum: Bronze διακρίσεις για την McCann Athens
Βραβεύθηκαν οι καμπάνιες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου και του Next, της Εθνικής Τράπεζας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβεύθηκαν οι καμπάνιες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου και του Next, της Εθνικής Τράπεζας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMια ακόμη διεθνής διάκριση για την ελληνική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη φετινή κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την κατηγορία 50-250 εργαζομένων, με τη συμμετοχή του 98% του ανθρώπινου δυναμικού στη σχετική διαδικασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιακρίθηκε ως «Operator of the Year - Large» και ως «Casino Operator of the Year».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος πρόεδρος επιτροπής Ad, Flim & Διεθνές Concept.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τα παιδιά των εργαζομένων της KPMG στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία επιβεβαιώνει την κυριαρχία της στην ελληνική αγορά με τη διάκρισή της για την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής για το 2024/2025 στην ανεξάρτητη έρευνα του διεθνούς οργανισμού ICERTIAS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία EURIMAC – ΜΑΚΒΕΛ εκτός από τις εθελοντικές αιμοδοσίες που διοργανώνει, στηρίζει με τα προϊόντα της για ολόκληρο τον χρόνο περισσότερες από 400 ευάλωτες οικογένειες που υποστηρίζει το Περιφερειακό Τμήμα Κιλκίς του Ερυθρού Σταυρού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπέσπασε την τιμητική διάκριση "Best Use of Search - Gaming: Large".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μία σαρωτική επικράτηση, κερδίζοντας τα 18 από τα 25 συνολικά βραβεία που δόθηκαν στα Effie Awards Hellas 2024, η Ogilvy ανακηρύχθηκε Agency of the Year για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά και μάλιστα τη χρονιά με τις περισσότερες συμμετοχές στην ιστορία του θεσμού!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν πρόκειται να δοθεί άλλην πέραν αυτής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory