
Θεοφύλακτος ΑΕ: Έλαβε τη διάκριση “Best Global Corporate Gift Company”
Στο “7ο Burj CEO Business Summit and Awards 2024”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο “7ο Burj CEO Business Summit and Awards 2024”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επιχειρηματική στρατηγική και λειτουργία του Ομίλου ΟΤΕ εστιάζει σε τέσσερις στρατηγικές προτεραιότητες, στην Κλιματική Ουδετερότητα, την Κυκλική Οικονομία σε όλη την αλυσίδα αξίας, τη Συμπερίληψη και τις Ίσες Ευκαιρίες στην Εργασία, την Ψηφιακή Κοινωνία για Όλους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάκριση της ΑΒ Βασιλόπουλος για τις πρωτοβουλίες μείωσης εκπομπών στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατέκτησε την πρωτιά στην κατηγορία Digital με 3 Χρυσά Βραβεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 78% του προσωπικού δήλωσε φέτος ότι το Publicis Groupe Greece είναι ένα εξαιρετικό μέρος εργασίας, ενώ το 95% ότι είχε μια ιδιαίτερα θετική εμπειρία ένταξης στον οργανισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέτυχε συνολική βαθμολογία 83/100 βελτιωμένη κατά τρεις μονάδες σε σχέση με το 2023.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρωτοποριακή σειρά παραγωγής της COSMOTE TV, τη σκηνοθεσία και το σενάριο υπογράφει ο Κώστας Καρύδας, τη μουσική ο Δημήτρης Κοντόπουλος και την εκτέλεση παραγωγής το MAD TV/DAM Productions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάμεσα στις διακρίσεις ήταν αυτή του «Operator of the Year», του κορυφαίου βραβείου διεθνώς στον χώρο του online gaming και sports betting.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας της Eurobank.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόεδρος της κριτικής επιτροπής AD (Print, Radio & Audio, Outdoor) και Craft (Print, Outdoor).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Carob Awards διοργανώνει ο Σύνδεσμος Διαφήμισης - Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική Ομάδα με το καινοτόμο προϊόν LegumiNutty, κατάφερε να ξεχωρίσει ανάμεσα σε 15 διακεκριμένες ομάδες από όλη την Ευρώπη, κερδίζοντας την 1η θέση για την πρωτοποριακή της προσέγγιση στην ασφαλή και βιώσιμη διατροφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory