To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η McCann Worldgroup διακρίθηκε στα Ermis Awards 2024

Η McCann Worldgroup διακρίθηκε στα Ermis Awards 2024
adb: Tι σημαίνει για την McCann η πολύ καλή πορεία στα φετινά Ermis Awards; Αποτελεί κίνητρο για ακόμη περισσότερη προσπάθεια;

Γιώργος Τριδήμας, Business Director: Για τη McCann, η εξαιρετική μας πορεία στα φετινά Ermis Awards δεν αποτελεί απλώς μια επιβράβευση της δημιουργικότητάς μας, αλλά μια επιβεβαίωση της φιλοσοφίας και της στρατηγικής μας. Κάθε διάκριση είναι μια απόδειξη ότι η δουλειά μας έχει αντίκτυπο, σημασία και ουσία - τόσο για τις επιχειρήσεις που μας εμπιστεύονται, όσο και για το κοινό που αγγίζουμε.

Γιορτάζουμε αυτήν την επιτυχία με υπερηφάνεια και χαρά, αλλά το βλέμμα μας είναι ήδη στραμμένο στο αύριο - στο πώς μπορούμε να συνεχίσουμε να δημιουργούμε έργο που εμπνέει, ξεχωρίζει και αφήνει ένα διαχρονικό αποτύπωμα. Για εμάς, αυτό είναι το πραγματικό νόημα αυτών των βραβεύσεων: να μας δίνουν δύναμη να εξελισσόμαστε και να ανεβάζουμε συνεχώς τον πήχη της δημιουργικότητας.

adb: Ποια είναι η στρατηγική και η φιλοσοφία της McCann όσον αφορά την δημιουργικότητα; Πως αποτυπώνεται στις καμπάνιες που βραβεύθηκαν αλλά και γενικότερα στις δουλειές της εταιρείας;

Αλέκα Παπαδία, Executive Creative Director: Η δημιουργικότητα δεν είναι απλώς αυτό που κάνουμε. Είναι αυτό που είμαστε. Είναι η δύναμη που γεννά ιδέες με σκοπό - ιδέες που αγγίζουν, συνδέουν, εμπνέουν. Δεν αρκεί να είναι εντυπωσιακές· πρέπει να αφήνουν ένα αποτύπωμα, να πυροδοτούν συναίσθημα, να έχουν αληθινή σημασία.

Για εμάς, δημιουργικότητα σημαίνει να τολμάς, να αμφισβητείς τα όρια, να εξελίσσεσαι συνεχώς. Σημαίνει να χτίζεις ιδέες που αξίζει να υπάρχουν στον κόσμο. Δεν κυνηγάμε τη δημιουργικότητα ως αυτοσκοπό. Κυνηγάμε τον αντίκτυπό της - τη δύναμή της να αλλάζει αντιλήψεις, να δίνει ζωή σε ό,τι πραγματικά έχει αξία.

Και αυτό είναι που κάνει τη διαφορά.

adb: Πως προέκυψε η ιδέα για την καμπάνια «Πανεπιστήμιο Ενέργειας» για την Elpedison; Ποιες προκλήσεις κρύβει η παρουσίασης μιας τόσο δημιουργικής καμπάνιας για ένα τόσο «ευαίσθητο» θέμα όπως η αγορά ενέργειας;

Κώστας Ρουσσάκης, Creative Director: Η ιδέα μας προέκυψε από την πραγματικότητα που βίωνε, εκείνη την εποχή, όλη η κοινωνία, σε σχέση με την ενέργεια. Όλοι μας ήμασταν μπερδεμένοι, ακούγαμε δυσνόητους όρους και δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε τι είναι σωστό και τι λάθος. Μια κατάσταση που διογκώθηκε με την ανακοίνωση για τα χρωματιστά τιμολόγια. Το όλο θέμα έμοιαζε τόσο σύνθετο που έπρεπε να έχεις πτυχίο στην ενέργεια για να βγάλεις άκρη. Και κάπως έτσι προέκυψε το «Πανεπιστήμιο Ενέργειας».

Μια καμπάνια που ξεχώρισε για τη δημιουργικότητά της και άγγιξε την καρδιά του κοινού, ακριβώς γιατί είχε αλήθεια και πάταγε σε ένα πολύ δυνατό insight. Κι αυτό ήταν που μας επέτρεψε να μιλήσουμε με ένα χιουμοριστικό τρόπο για την κατάσταση στην αγορά ενέργειας, παρότι αποτελούσε ένα έντονα φορτισμένο ζήτημα. Γιατί στο τέλος της ημέρας, στην επικοινωνία η αλήθεια και το χιούμορ, όταν συνδυάζονται, πάντα κερδίζουν.

adb: H καμπάνια για το Next της Εθνικής Τράπεζας πήγε πάρα πολύ καλά στα Ermis και οδήγησε και στην διάκριση Creative Brand of the Year. Ποιο ήταν το επικοινωνιακό ζητούμενο και πως το προσεγγίσατε;

Πάνος Παγώνης, Creative Director: Η καμπάνια του NEXT της Εθνικής Τράπεζας είχε στόχο να αλλάξει την εικόνα του banking για τη Gen Z, κάνοντάς το από πηγή άγχους να μοιάζει με μια πιο ήρεμη και ευχάριστη εμπειρία. Δεδομένου ότι το 91% της Gen Z αισθάνεται άγχη για τα οικονομικά της, η καμπάνια χρησιμοποίησε μια προσέγγιση που βασίζεται στο digital και είχε χαρακτήρες χαλαρούς και αφήγηση με ASMR, δημιουργώντας έναν κόσμο όπου τα οικονομικά δεν προκαλούν φόβο, αλλά ηρεμία. Αντί να επικεντρωθούμε στο άγχος, δείξαμε τις θετικές πλευρές της σωστής διαχείρισης χρημάτων, κάνοντάς το NEXT να ξεχωρίσει και να γίνει love brand στη Gen Z, κάτι που επιβεβαιώθηκε και με την αναγνώρισή του ως Creative Brand of the Year στα Ermis Awards.

adb: H καμπάνια Beat the Blues για την Amita Motion περιελάβανε και ένα πολύ δυνατό μήνυμα. Πως καταλήξατε στην συνεργασία με την Ελένη Φουρέιρα και τους συγκεκριμένους TikTokers και τι ήταν αυτό που θέλατε να περάσετε στο νεανικό κοινό;

Δήμητρα Καραγιάννη, Creative Director: Με την Amita Motion, προσπαθούμε πάντα να είμαστε κοντά στο κοινό μας, να αφουγκραζόμαστε τις ανησυχίες του και να κατανοούμε τη συναισθηματική του κατάσταση.

Παρατηρήσαμε ότι στο TikTok, το μέσο όπου «ζουν και αναπνέουν», οι νέοι εκφράζουν ανοιχτά τις ανησυχίες, τους φόβους και τις ανασφάλειές τους, παρά την αρχική εικόνα ότι είναι απλώς η γενιά που «χορεύει στο TikTok».Με την καμπάνια Beat Your Blues, χρησιμοποιώντας TikTok trends και creators, θελήσαμε να τους βοηθήσουμε να βρουν το beat που θα τους ξαναδώσει θετική ενέργεια. Οι πιο αυθεντικές και συναισθηματικά φορτισμένες εκφράσεις έγιναν το beat για νέα μουσική και στίχους από αγαπημένους καλλιτέχνες, αναδεικνύοντας τη θετική πλευρά των προκλήσεων της ζωής. Γιατί, ναι, ένας χωρισμός μπορεί να πονάει, αλλά υπάρχουν πάντα νέοι άνθρωποι να μας κάνουν χαρούμενους. Ναι, τα hate comments είναι σκληρά, αλλά μόνο εμείς ξέρουμε ποιοι είμαστε. Και, ναι, οι προσδοκίες των άλλων είναι υψηλές, αλλά τι γίνεται με τις δικές μας;

Κάπου λίγο.. ώπα.

adb: Η επικοινωνία για την  Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου, που διακρίθηκε, ήταν μια pro bono δουλειά για την McCann. Ποιες ιδιαιτερότητες θα λέγατε πως είχε;

Μαρία Τζανίδου, Creative Director: «Οι Έλληνες δεν βλέπουν ελληνικό κινηματογράφο». Αυτή ήταν η πρόκληση που μας ζήτησε να αντιμετωπίσουμε η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου. Δουλεύοντας το project, καταλήξαμε στο ότι το πιο πειστικό επιχείρημα υπέρ του ελληνικού σινεμά είναι το πώς τον βλέπουν εκτός Ελλάδας. Έτσι, προβάλλαμε την παγκόσμια επιτυχία του αλλά με έναν ανορθόδοξο τρόπο, καθώς κανείς δεν καταλάβαινε τι έλεγαν οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας. Μία ακόμη δουλειά που απέδειξε ότι η δημιουργικότητα είναι η κοινή μας γλώσσα σε όλο τον κόσμο, μιας και βραβεύτηκε και στα Golden Drum ως σειρά 3 έργων.

adb: Μήνυμα ευαισθητοποίησης έστειλε η καμπάνια «Έτσι, χωρίς λόγο.» για τον καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, με το σχετικό ραδιοφωνικό να κατακτά Bronze. Θα μας δώσετε κάποια στοιχεία παραπάνω για την φιλοσοφία αυτής της καμπάνιας και το insight πάνω στο οποίο χτίστηκε;

Ελευθερία Πετροπούλου, Creative Director: Eίμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτά τα δύο βραβεία που αφορούν ένα ραδιοφωνικό spot και μία σειρά τριών ραδιοφωνικών spot, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Έτσι, χωρίς λόγο» . Aρχικά, γιατί το μήνυμα που μετέφεραν αγγίζει ένα μεγάλο κοινωνικό ζήτημα, της απομόνωσης και μοναξιάς της τρίτης ηλικίας. Και είναι η πρώτη φορά που ένα ιστορικό brand αφιερώνει τη συνολική επικοινωνία του σε αυτούς τους ανθρώπους, σε γονείς, παππούδες και συγγενείς που αναζητούν μια επίσκεψη και έναν καφέ, έτσι χωρίς λόγο. Σε δεύτερο επίπεδο, αυτά τα βραβεία έρχονται από μια δύσκολη δημιουργικά κατηγορία των Εrmis Awards, γιατί πάντα ένα ραδιοφωνικό μήνυμα είναι δύσκολο να συγκινήσει χωρίς εικόνα. Διπλά υπερήφανοι λοιπόν, ελπίζουμε να τα ακούσετε και να ακούσετε και την επιθυμία των δικών μας ανθρώπων μας για περισσότερη κουβεντούλα, παρέα, συντροφιά.