H Ogilvy είναι ξανά Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year, στα Ermis Awards 2024

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Ogilvy κατέκτησε τον τίτλο του Agency of the Year σε όλες τις ενότητες που διαγωνίστηκε στα Ermis Awards, συγκεντρώνοντας συνολικά 41 βραβεία και την κορυφαία θέση στις ενότητες Ermis Ad, Ermis Digital, Ermis Direct, Ermis PR και Ermis Entertainment & Brand Experience.
Έτσι ανακηρύχτηκε:
• Advertising Agency of the Year
• Digital Ad Agency of the Year
• Direct Agency of the Year
• PR Agency of the Year
Παράλληλα κατέκτησε το Grand Ermis AD - Outdoor, για την εκστρατεία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού που κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι, καλούσε τους Παριζιάνους να «νικήσουν» τον συνωστισμό στην πόλη τους και να επισκεφτούν την χώρα μας, με γενικό τίτλο “It’s a win!”
It certainly was.

Αντίστοιχα, η πρωτοποριακή real-time response ενέργεια της ΑΒ Βασιλόπουλος για την κάρτα ΑΒ Plus, που κατάφερε με μόνο ένα post να αντικρούσει τους ισχυρισμούς του ανταγωνισμού και να κλέψει την παράσταση, χάρισε στο brand τον τίτλο Creative Brand of the Year / Retail.

Πολλαπλές ήταν επίσης οι διακρίσεις που απέσπασαν ενέργειες για την Eurobank, την Aegean, την Greenpeace, το Υπουργείο Παιδείας και το AXE της Unilever, ενώ βραβεία ακόμη κέρδισαν η Knorr της Unilever και το Milner της FrieslandCampina Hellas.
Συνολικά η Ogilvy απέσπασε 1 Grand, 11 Gold, 6 Silver, και 18 Bronze βραβεία στα φετινά Ermis Awards καθώς και το βραβείο για το καλύτερο filler της περσινής εκδήλωσης, για την ενότητα “Branding & Design”, που υλοποίησε σε συνεργασία με την Foss Productions.
Ο Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer της Ogilvy Greece, δήλωσε:
«Η επανάληψη του να βγαίνει η Ogilvy κάθε χρονιά Agency of the Year μπορεί να μοιάζει αυτονόητη, αλλά δεν είναι. Είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας πολλών τμημάτων στην εταιρία μας, για έναν κοινό σκοπό. Να κάνουμε κάθε φορά την καλύτερη δουλειά για τους πελάτες μας και για τον κόσμο. Να εκπλήξουμε το κοινό. Να τους συναρπάσουμε. Να τους κάνουμε να αγαπήσουν τα brands που έχουμε την τύχη να διαχειριζόμαστε τη φήμη τους. Είναι αυτή η κουλτούρα, σε συνδυασμό με το ταλέντο των ομάδων μας και την αρμονική συνεργασία με τους πελάτες μας, που μας φέρνουν ξανά και ξανά στην πρώτη θέση. Συγχαρητήρια και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους. Στους ανθρώπους μας, στους πελάτες μας και στους συνεργάτες μας».