Volvo Buses: Διάκριση σε διαγωνισμό digital επικοινωνίας

Αντιμετωπίζοντας σκληρό ανταγωνισμό από πολλές εκ των μεγαλύτερων εταιρειών της Ευρώπης, η Volvo Buses κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία product campaigns του διαγωνισμού Digital Communications Award 2018.
Η Volvo Buses διαγωνίστηκε με την πρωτοποριακή καμπάνια «Light the Lights» για το νέο ηλεκτρικό λεωφορείο Volvo 7900 Electric. Το βραβείο παραδόθηκε σε σχετική τελετή στο Βερολίνο, στις 28 Σεπτεμβρίου.
Το Digital Communications Award προβάλει και ανταμείβει την καινοτόμο επικοινωνία σta ψηφιακά κανάλια από το 2011. Φέτος, υπήρχαν περισσότερες από 700 συμμετοχές στο διαγωνισμό.
"Είμαστε ευτυχείς που η διεθνής κριτική επιτροπή αναγνώρισε τη στρατηγική μας να προσεγγίσουμε ένα ευρύτερο κοινό, στη προσπάθειά μας να αυξήσουμε το δημόσιο ενδιαφέρον για τα οφέλη της κυκλοφορίας των ηλεκτρικών λεωφορείων πόλεων", ανέφερε μεταξύ άλλων ο Senior Vice President Corporate Communications & Public Affairs της Volvo Buses, Stefan Nerpin.
Η Volvo Buses διαγωνίστηκε με την πρωτοποριακή καμπάνια «Light the Lights» για το νέο ηλεκτρικό λεωφορείο Volvo 7900 Electric. Το βραβείο παραδόθηκε σε σχετική τελετή στο Βερολίνο, στις 28 Σεπτεμβρίου.
Το Digital Communications Award προβάλει και ανταμείβει την καινοτόμο επικοινωνία σta ψηφιακά κανάλια από το 2011. Φέτος, υπήρχαν περισσότερες από 700 συμμετοχές στο διαγωνισμό.
"Είμαστε ευτυχείς που η διεθνής κριτική επιτροπή αναγνώρισε τη στρατηγική μας να προσεγγίσουμε ένα ευρύτερο κοινό, στη προσπάθειά μας να αυξήσουμε το δημόσιο ενδιαφέρον για τα οφέλη της κυκλοφορίας των ηλεκτρικών λεωφορείων πόλεων", ανέφερε μεταξύ άλλων ο Senior Vice President Corporate Communications & Public Affairs της Volvo Buses, Stefan Nerpin.