
Best Workplaces™ Hellas 2023: Οι εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα
Αναλυτικά η λίστα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλυτικά η λίστα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 5η συνεχόμενη χρονιά το ισχυρότερο και πολυτιμότερο brand στον τομέα των εμπορικών υπηρεσιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Honda διεκδίκησε τέσσερα βραβεία Προϊοντικής Σχεδίασης Red Dot σε κατηγορίες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών της για τέταρτη συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικές πιστοποιήσεις από διεθνείς φορείς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 8η συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO μεγάλος νικητής κάθε κατηγορίας των CS AWARDS θα ανακοινωθεί στις 15 Δεκεμβρίου 2022 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρείς καμπάνιες από την χώρα μας διεκδικούν διάκριση στην τελική φάση του διαγωνισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη δράση της στην οικονομική ενδυνάμωση των γυναικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την καμπάνια της Lacta "Μη με αφήσεις ποτέ" με θέμα την ενδοοικογενειακή βία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από την κατάκτηση του CRI Pass, η PressiousArvanitidis αναγνωρίζεται και επίσημα για τα βήματά της στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ22 διακρίσεις στην 43η απονομή των κορυφαίων βραβείων τηλεόρασης & video, ανάμεσα στα μεγαλύτερα Media brands παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνοδεύει τις εκθέσεις του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου στο πλαίσιο του επετειακού προγράμματος για τα διακόσια χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory