
ΟΦΕΤ: Ανώτατη Διάκριση για την Επιχειρηματική Ηθική
Σημειώνεται ότι οι βιομηχανίες του ΟΦΕΤ διατηρούν την εν λόγω διάκριση ήδη για τέταρτη συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημειώνεται ότι οι βιομηχανίες του ΟΦΕΤ διατηρούν την εν λόγω διάκριση ήδη για τέταρτη συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την Πλαίσιο, η βιώσιμη ανάπτυξη είναι εδώ και αρκετά χρόνια ενεργό μέρος της λειτουργίας της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MullenLowe U.S. απέσπασε 3 λιοντάρια - 1 Gold, 1 Silver & 1 Bronze
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧάλκινο Λιοντάρι για το Stop Bullying στο Φεστιβάλ Διαφήμισης των Καννών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEπιβράβευση της καινοτομίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την εκστρατεία κατά του σχολικού bullying και στο πλαίσιο των Health and Wellness Lions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒΙΑΝΕΞ και AEGEAN ακολουθούν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒράβευση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑξιολόγηση από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό CDP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια διάκριση που έρχεται σε συνέχεια της πιστοποίησης Great Place to Work (Jun 2023 – Jun 2024) που έλαβε η εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της λίστας οι DHL Express, Bristol-Myers Squibb και S.C. Johnson Hellas- Ποιοι διακρίθηκαν στην έρευνα Best Workplaces
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory