
Action Global: 30 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην Ελληνική αγορά
Βραβεύτηκε στο πλαίσιο της 5ης απονομής βραβείων «Αιωνόβια Brands Europe»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβεύτηκε στο πλαίσιο της 5ης απονομής βραβείων «Αιωνόβια Brands Europe»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο περιοδικό διοργάνωσε για τέταρτη συνεχή χρονιά τα βραβεία "powered by L’Oréal Professionnel"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κεντρική ιδέα βασίστηκε στη δύναμη του ρυζιού κι έτσι, κεντρικό όχημα όλης της καμπάνιας ήταν ένας κόκκος ρυζιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεχώρισε η ψηφιακή καμπάνια για το κορυφαίο crossover της Nissan
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAπέσπασε 2 Awards στην κατηγορία Search!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24MEDIA ήταν από τους νικητές της βραδιάς καθώς απέσπασε δύο σπουδαία βραβεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κατηγορία των μη αλκοολούχων ποτών & ροφημάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εταιρείες που οδηγούν τη χώρα μπροστά, τιμήθηκαν στα βραβεία-θεσμός για το ελληνικό επιχειρείν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συγκεκριμένη διάκριση αναδεικνύει την υψηλή τεχνογνωσία και την πολυετή εμπειρία της Media Strom
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική διάκριση για τις «Καθημερινές Εκδόσεις»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις πολυεθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται και στη χώρα μας, μεταξύ των καλύτερων της Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβεύτηκε ως η Κορυφαία Εταιρική Επωνυμία για το 2018-2019, με την υψηλότερη βαθμολογία, στην κατηγορία Μη Αλκοολούχα Ποτά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory