
«Προϊόν της Χρονιάς 2021»: Διάκριση για το ΖΑΓΟΡΙ Sparkling
Οι Έλληνες καταναλωτές βράβευσαν την καινοτομία του ΖΑΓΟΡΙ Sparkling με φυσικό άρωμα αναδεικνύοντάς το ως «Προϊόν της Χρονιάς 2021» στην κατηγορία Ανθρακούχο Νερό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Έλληνες καταναλωτές βράβευσαν την καινοτομία του ΖΑΓΟΡΙ Sparkling με φυσικό άρωμα αναδεικνύοντάς το ως «Προϊόν της Χρονιάς 2021» στην κατηγορία Ανθρακούχο Νερό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα μωρομάντηλα BabyCare Calming, αναδείχθηκαν «Προϊόν της Χρονιάς 2021» στην κατηγορία τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι σημαντικές αυτές διακρίσεις της Παπουτσάνης προέκυψαν μέσα από την ανεξάρτητη καταναλωτική έρευνα που διεξήχθη από την IRI Ελλάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κορυφαία αυτή διάκριση αποτελεί για τις μάσκες προσώπου ΜΕΓΑ την πιο σημαντική επιβράβευση, αφού προέρχεται από τους ίδιους τους καταναλωτές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα πιο καινοτόμα προϊόντα και οι υπηρεσίες της εγχώριας αγοράς αναδείχθηκαν και επιβραβεύθηκαν, στο πλαίσιο του διεθνώς αναγνωρισμένου και καταξιωμένου θεσμού «Προϊόν της Χρονιάς»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκπρόσωποι εταιρειών που βραβεύθηκαν στα φετινά Εffie Awards, τόσο από την πλευρά των agencies όσο και των διαφημιζομένων, μας μίλησαν για το τι σημαίνει η διάκριση, δεδομένης και της δύσκολης περιόδου της κρίσης της πανδημίας, ενώ καταθέτουν και την άποψή τους για τη virtual Τελετή Απονομής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της ετήσιας ψηφοφορίας για το «Best Car» που διοργανώνεται κάθε χρόνο από το περιοδικό «Auto Τρίτη», το κοινό, εκτός από το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς, ανέδειξε και τις καλύτερες μάρκες στην κατηγορία τους με βάση τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το επαναλανσάρισμά τους που πραγματοποιήθηκε το 2019, οι νέοι χυμοί LIFE αγαπήθηκαν αμέσως από το καταναλωτικό κοινό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγάλο στοίχημα για τους χυμούς LIFE ήταν να βάλει τη μάρκα ενεργά στη ζωή του κοινού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι εταιρείες που απέσπασαν τις σημαντικότερες διακρίσεις στην φετινή "γιορτή της αποτελεσματικότητας"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην κορυφαία διάκριση αλλά αρκετές ακόμη βραβεύσεις κατόρθωσε να αποσπάσει στα ΙΑΒ Ηellas Μixx Awards 2020 η Starlink. O Αντώνης Πασσάς, CEO Publicis Groupe Ελλάδας η Βίβη Καμάμη, Chief Starlink Officer, o Χρήστος Κουρούδης, Media Director, και η Βάσω Φραγκούδη, Head of Digital, έδωσαν στο adbusiness τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβεία στην φετινή διοργάνωση για Everything Grows InThe Jungle και The Newtons Laboratory
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory