
Effie Awards Europe 2021: Silver για Αθηναϊκή Ζυθοποιία- Soho Square
Στην κατηγορία Best of Europe- Sustained Success για την συνεργασία τους για το brand της μπύρας Άλφα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κατηγορία Best of Europe- Sustained Success για την συνεργασία τους για το brand της μπύρας Άλφα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΩς «Best Health & Wellness Consulting Services – Greece»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την καμπάνια Milko Hoodmakeover και τη σειρά συσκευασιών «Μικρές Οικογενειακές Φάρμες»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την πρόσφατη βράβευση της Another Circus στα βραβεία Ermis 2021 για το waiz, μιλήσαμε με τον Γιάννη Λιβέρη, έναν εκ των creative directors της εταιρείας, που με την ομάδα του δημιούργησε το ΟΗΗ που βραβεύτηκε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ομάδα της Beetroot για τις διακρίσεις στα Ermis Αwards, το απαιτητικό project για το rebranding της ΔΕΗ, τη φιλοσοφία της αλλά και τα σχέδιά της για το άμεσο μέλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚέρδισε συνολικά 38 Ermis Awards τα περισσότερα από οποιοδήποτε άλλο agency
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAD Agency of the Year αναδείχθηκε στη φετινή διοργάνωση η Cream/Rascal και ο Σωτήρης Παγώνας, Διευθύνων Σύμβουλος, η Εύη Σισαμή, Γενική Διευθύντρια, και ο Χρήστος Κουτσούκος, Executive Creative Director, μας εξηγούν τα στοιχεία που οδήγησαν σε αυτήν τη μεγάλη διάκριση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ταινία Σπαγγέτι MISKO: Λίγη σάλτσα παραπάνω» και την καμπάνια «MISKO: Μας αρέσουν οι σάλτσες».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAd Agency of the Year 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλήθος διακρίσεων για τη Solgar στα «Supplement Awards 2021»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα EGR Operator Awards, γνωστά και ως τα Όσκαρ του eGaming, είναι η κορυφαία διοργάνωση βραβείων του κλάδου, παγκοσμίως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory