
ΟΤΕ: Στον διεθνή δείκτη Bloomberg Gender Equality Index για 3η συνεχή χρονιά
Με "όχημα" τις δράσεις και την διαφάνεια για την ισότητα των φύλων και την ενσωμάτωση της διαφορετικότητας στον χώρο εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε "όχημα" τις δράσεις και την διαφάνεια για την ισότητα των φύλων και την ενσωμάτωση της διαφορετικότητας στον χώρο εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκαταλέγεται για 10η χρονιά στους κορυφαίους εργοδότες από το Top Employers Institute
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βράβευση αποτελεί λαμπρή απόδειξη για το περιβάλλον εργασίας που προσφέρει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH πιο πολυβραβευμένη εταιρία e-commerce
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διοργάνωση των βραβείων και η αξιολόγηση των υποψηφίων διενεργήθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒρέθηκε ανάμεσα στα 7 Superbrands που ξεχώρισαν στην κατηγορία “Ψηφιακές υπηρεσίες”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργανώθηκαν από την Teleperformance Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναγνωρίζει τον επαγγελματισμό της απέναντι στην παγκόσμια αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκηνοθετημένο από τον Jackson Tisi
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα βραβεία Superbrands
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 5 συμμετοχές η The Newtons Laboratory και με μία η McCann Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κατηγορία “Advertising – Public Relations”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory