Διάκριση για την Coca Cola στα WARC Awards

Το Grand Prix για την κατηγορία Effective Content Strategy στα φετινά WARC Awards απονεμήθηκε στην καμπάνια της Coca Cola με τίτλο 'Hijacking the African Cup', που δημιούργησε η FP7 Cairo.
Η συγκεκριμένη καμπάνια αύξησε με επιτυχημένο τρόπο την αναγνώριση του brand της Coca Cola κατά τη διάρκεια του Κυπέλλου Εθνών Αφρικής, που έλαβε χώρα στην Αίγυπτο.
Μεταξύ των άλλων νικητών, ήταν οι:
• Connect: 'Slow Trends' από την TBWA\RAAD
• Hinge: 'Escape the Dating Apocalypse' από την STUDIO
• Whiskas: 'Kitten Kollege' από την AMV BBDO
Η συγκεκριμένη καμπάνια αύξησε με επιτυχημένο τρόπο την αναγνώριση του brand της Coca Cola κατά τη διάρκεια του Κυπέλλου Εθνών Αφρικής, που έλαβε χώρα στην Αίγυπτο.
Μεταξύ των άλλων νικητών, ήταν οι:
• Connect: 'Slow Trends' από την TBWA\RAAD
• Hinge: 'Escape the Dating Apocalypse' από την STUDIO
• Whiskas: 'Kitten Kollege' από την AMV BBDO