Golden Drum: Η σύνθεση της επιτροπής Best Price

Δέκα κορυφαίοι διεθνείς experts της δημιουργικής βιομηχανίας, εντάσσονται στην κριτική επιτροπή Best Price των 23ων Golden Drum, στο πλευρό του προέδρου της Επιτροπής και Chief Creative Officer της Y&R Advertising, South Africa & Africa, Graham Lang.
Τα μέλη της συγκεκριμένης επιτροπής των Βραβείων είναι τα εξής: Ayşe Aydın (Executive Creative Director, Team Red Istanbul), Aljoša Bagola (Executive Creative Director, Pristop Σλοβενίας), Ferenc Benesch (Executive Creative Director, Geometry Global & Ogilvy & Mather Hungary), Francesco Bestagno (Creative Director, Demner, Merlicek & Bergmann, Αυστρίας), Kirill Blinov(Creative Director, Digital Arts Network Moscow), Denys Keleberdenko (Creative Director, BBDO Ukraine), Adam Kerj (Chief Creative Officer, McCann WorldGroup Nordics), Jari Ullakko (Executive Creative Director, SEK Helsinki), Žarko Veljković (Creative Director, Saatchi & Saatchi Belgrade) και Ricardo Wolff (Creative Director, DDB Berlin).
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής, Graham Lang δήλωσε σχετικά: "Ένα Grand Prix χρειάζεται δυο πράγματα. Πρέπει να σε κάνει να ζηλέψεις και να σε εμπνεύσει. Και πρέπει να αισθανθείς αυτά τα δυο πράγματα την ίδια στιγμή που θα δεις ή θα ακούσεις την ιδέα".
Τα μέλη της συγκεκριμένης επιτροπής των Βραβείων είναι τα εξής: Ayşe Aydın (Executive Creative Director, Team Red Istanbul), Aljoša Bagola (Executive Creative Director, Pristop Σλοβενίας), Ferenc Benesch (Executive Creative Director, Geometry Global & Ogilvy & Mather Hungary), Francesco Bestagno (Creative Director, Demner, Merlicek & Bergmann, Αυστρίας), Kirill Blinov(Creative Director, Digital Arts Network Moscow), Denys Keleberdenko (Creative Director, BBDO Ukraine), Adam Kerj (Chief Creative Officer, McCann WorldGroup Nordics), Jari Ullakko (Executive Creative Director, SEK Helsinki), Žarko Veljković (Creative Director, Saatchi & Saatchi Belgrade) και Ricardo Wolff (Creative Director, DDB Berlin).
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής, Graham Lang δήλωσε σχετικά: "Ένα Grand Prix χρειάζεται δυο πράγματα. Πρέπει να σε κάνει να ζηλέψεις και να σε εμπνεύσει. Και πρέπει να αισθανθείς αυτά τα δυο πράγματα την ίδια στιγμή που θα δεις ή θα ακούσεις την ιδέα".