GSEA Greece 2024: Oλοκληρώθηκε ο διαγωνισμός φοιτητικής επιχειρηματικότητας
Στη φάση του mentoring πέρασαν 12 φοιτητές, 8 από αυτούς συμμετείχαν στον τελικό και 3 αναδείχθηκαν νικητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη φάση του mentoring πέρασαν 12 φοιτητές, 8 από αυτούς συμμετείχαν στον τελικό και 3 αναδείχθηκαν νικητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH L’ORÉAL Hellas προσκαλεί τους νέους να συμμετέχουν και να οραματιστούν τον κόσμο της ομορφιάς του 2030
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ένα από τα σημαντικότερα "ραντεβού" της παγκόσμιας αγοράς των ψηφιακών τεχνολογιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα βραβεία διευρύνουν το αποτύπωμά τους, για να συμπεριλάβουν και άλλες ενέργειες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι και τις 4 Απριλίου η υποβολή συμμετοχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη φετινή διοργάνωση κατατέθηκαν 3.184 υποψηφιότητες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται η υποβολή συμμετοχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την Cream να αναδεικνύεται AD Agency of the Year, την Ευρωχαρτική ΑΕΒΕ να επιβραβεύεται ως Client of the Year και την Aegean Airlines ως Brand of the Year ολοκληρώθηκαν και φέτος οι απονομές των Ermis Awards 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναθεωρημένος διαγωνισμός με πέντε νέα sections
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τα νέα ταλέντα της Διαφήμισης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα της Έρευνας Κίνησης Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων για τον μήνα Οκτώβριο 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον 27ο διαγωνισμό Golden Drum μπορούν να υποβάλλουν έργα όλα τα agencies απο 38 χώρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory