To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Cannes Lions: Η Apple ανακηρύχθηκε Creative Marketer of the Year

Cannes Lions: Η Apple ανακηρύχθηκε Creative Marketer of the Year

Το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Cannes Lions ανακοίνωσε την Apple ως τον creative marketer της χρονιάς 2025. Το διάσημο βραβείο απονέμεται κάθε χρόνο, από το 1992, στον marketer που έχει συγκεντρώσει ένα σύνολο εμβληματικών έργων, τα οποία έχουν κερδίσει βραβείο Lion για μια συνεχή χρονική περίοδο. Αυτή είναι η δεύτερη φορά που η Apple τιμάται με το διάσημο αυτό τιμητικό βραβείο.

Αποδεικνύοντας μια ακλόνητη δέσμευση στη δημιουργικότητα που είναι ριζωμένη σε όλη την επιχείρηση, πέρυσι η Apple απέσπασε βραβεία για μια σειρά από brands, προϊόντα και υπηρεσίες στο χώρο B2B και B2C, σε οκτώ κλάδους, Brand Experience & Activation, Digital Craft, Entertainment, Film, Film Craft, Health & Wellness, Industry Craft και Media.

Σχετικά με την τιμητική διάκριση, ο Simon Cook, CEO, LIONS, δήλωσε: «Η Apple έχει καλλιεργήσει μια κουλτούρα που δίνει προτεραιότητα στη δημιουργικότητα και την καινοτομία και αυτό φαίνεται στη βαθιά κατανόηση του ουσιαστικού μάρκετινγκ. Ως μέρος της κουλτούρας της, είναι σαφές ότι η ηγεσία της Apple ενθαρρύνει το είδος της σκέψης που είναι απαραίτητο για τη δημιουργία περιεχομένου μάρκετινγκ που συνδέεται με τους ανθρώπους με έναν μοναδικά συναισθηματικό τρόπο. Αυτή η τιμή αφορά την αναγνώριση εκείνων των marketers που είναι τολμηροί, γενναίοι και διευρύνουν τα όρια - και η Apple συνεχίζει να το κάνει αυτό σε μεγάλο βαθμό».

Ο Tor Myhren, Vice President, Marketing Communications, Apple, σχολιάζοντας την ανάδειξή του ως Creative Marketer of the Year, δήλωσε: «Είμαστε απίστευτα ευγνώμονες για αυτή την τιμή, η οποία αναδεικνύει το πάθος και τη δημιουργικότητα μιας εξαιρετικής ομάδας. Η Apple υπήρχε πάντα στη διασταύρωση των ελεύθερων τεχνών και της τεχνολογίας και εργαζόμαστε σκληρά για να διοχετεύσουμε τη δημιουργικότητά μας σε περιεχόμενο που θα εμπνεύσει τους χρήστες μας να ξεκλειδώσουν τη δική τους».

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων τεσσάρων Φεστιβάλ, η Apple έχει κερδίσει πολλά βραβεία. Πέρυσι, βραβεύτηκε για τις ξεχωριστές της δουλειές, όπως η καμπάνια “Shot on iPhone”, η οποία απέσπασε πέντε βραβεία Lions, η “Relax: Tractor”, η οποία κέρδισε ένα χρυσό και ένα αργυρό βραβείο, καθώς και για άλλες, όπως οι “The Underdogs: Swiped Mac”, “TED LASSO: Fake Team. Real Partners”, και “Fuzzy Feelings”. Τα τελευταία τρία χρόνια, η Apple κατατάσσεται σταθερά στην πρώτη τριάδα των Cannes Lions Brand of the Year, στην επίσημη κατάταξη με βάση τους πόντους, η οποία παρέχεται από την πλατφόρμα Intelligence The Work της LIONS και επαληθεύεται από την PwC, τον εταίρο για την ακεραιότητα της διαδικασίας.

Προηγούμενοι αποδέκτες του βραβείου Creative Marketer of the Year ήταν οι AB InBev, Burger King, Coca-Cola, Google, Heineken, IKEA, Mars, McDonald's, Samsung, Microsoft και Unilever, καθεμία από τις οποίες έχει αποδείξει ότι η συνεπής και παγκόσμιας κλάσης δημιουργικότητα, υποστηριζόμενη από μια κουλτούρα δημιουργικότητας, αυξάνει τις επιχειρηματικές τους επιδόσεις, πέρα από το ότι έχουν κερδίσει πολλαπλά βραβεία Lions στο Φεστιβάλ.

Ο Tor Myhren θα δώσει μια κεντρική ομιλία κατά τη διάρκεια των Cannes Lions και θα παραλάβει το βραβείο εκ μέρους της Apple στην τελική εκδήλωση απονομής των βραβείων του Φεστιβάλ την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2025.

TAGS: Cannes Lions