
Η BAT Hellas βραβεύεται για 12η συνεχόμενη χρονιά ως Top Employer στην Ελλάδα
Η εταιρεία δημιουργεί ένα υγιές, καινοτόμο και βιώσιμο εργασιακό περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία δημιουργεί ένα υγιές, καινοτόμο και βιώσιμο εργασιακό περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια τραπεζική εμπειρία που εξελίσσεται διαρκώς, με την καινοτομία, την απλότητα και τη δημιουργικότητα στο επίκεντρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Βραζιλία η απονομή της παγκόσμιας διάκρισης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ολοκληρωμένη συνέντευξη στη McCann Worldgroup για την επιτυχημένη πορεία της στα φετινά Ermis Awards, καθώς και για τις τιμητικές διακρίσεις που έλαβε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Ogilvy κατέκτησε τον τίτλο του Agency of the Year σε όλες τις ενότητες που διαγωνίστηκε στα Ermis Awards, συγκεντρώνοντας συνολικά 41 βραβεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ θεσμός των Superbrands επιβραβεύει κορυφαίες επωνυμίες (brands) σε περίπου 90 χώρες παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάκριση ανάμεσα σε 24.800 εταιρείες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπονεμήθηκαν συνολικά τέσσερα Βραβεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τις εταιρείες παραγωγής FOSS PRODUCTIONS και ΕΥ ΖΗΝ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τα brands Amita και Amita Motion.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην καμπάνια «Κάνουμε περισσότερα, για να κάνεις λιγότερα», που δημιουργήθηκε από την Admine.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα ZERO WASTE HORECA υλοποιείται από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης με την χρηματοδότηση του The Coca-Cola Foundation και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory