To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αύξηση διαφημιστικής επένδυσης με κυρίαρχη την TV

Αύξηση διαφημιστικής επένδυσης με κυρίαρχη την TV

Ποιες είναι οι τάσεις της διαφημιστικής επένδυσης στην Ελλάδα του 2016 και πως διαμορφώνεται η εικόνα για το βασικό διαφημιστικό μέσο, την τηλεόραση σύμφωνα με έρευνα της Gravity The Newtons.

Στα 340,0 Εκ. Ευρώ ανήλθε, σύμφωνα με την Gravity The Newtons, η εκτίμηση της Διαφημιστικής Δαπάνης για την περίοδο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2016,συμπεριλαμβανομένων και των αποδιδόμενων φόρων (καθαρό έσοδο 284,0 εκ. Ευρώ).

Με βάση την έρευνα της Gravity Τhe Newtons, η επένδυση παρουσιάζεται αυξητική (+12%), συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2015, ενώ προέρχεται από  όλες τις κατηγορίες των Μέσων, εξαιρουμένων των Έντυπων Mέσων.

Η κατανομή της παραπάνω Επένδυσης ανά κατηγορία Μέσου απεικονίζεται στο παρακάτω γράφημα, όπου σαφώς διαφαίνεται η κυρίαρχη θέση της Τηλεόρασης στην απορρόφηση αυτής της δαπάνης με δεύτερη κατηγορία ακολουθούμενη αυτής των Ψηφιακών Μέσων.

Κατανομή Διαφημιστικής Δαπάνης


Η παραπάνω κατανομή  εκτιμάται ότι θα διαφοροποιηθεί ελάχιστα  έως τέλος έτους με την Gravity να προβλέπει συνολικό τζίρο Διαφημιστικής Επένδυσης 537 Εκ. Ευρώ και αύξηση 4-5%

 

Κυριαρχεί η τηλεόραση

Όπως προκύπτει από την μελέτη της Gravity The Newtons, η τηλεόραση αποτελεί την κατηγορία Μέσου που παραδοσιακά απορροφά μερίδιο (50% +) της Διαφημιστικής Επένδυσης.  Για την περίοδο Ιανουαρίου Αυγούστου 2016 παρουσίασε εκτιμώμενη μεταβολή αύξησης (+19%), λόγω της περιορισμένης περσινής Διαφημιστικής Δραστηριότητας (Εκλογές, Δημοψήφισμα, Capital Controls).

Η εκτίμηση είναι ότι η συνολική τηλεοπτική Επένδυση θα ανέλθει στα (295,0 Εκ. Ευρώ /ή 220 Εκ.Ευρώ Έσοδο στα κανάλια) παρουσιάζοντας μεταβολή σε σχέση με το 2015 (11 %).

 Η εικόνα μεριδίου των εν λειτουργία Πανελλαδικών Καναλιών για το διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2016, εκτιμάται ως εξής :

 

ALPHA                                  :               26%

ΑΝΤ1                                     :               23%

STAR                                      :               17%

MEGA                                   :               16%

ΣΚΑΪ                                       :               10%

E CHANNEL                         :                 4%

ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ     :                 4%

 

Τέλος οι κατηγορίες που επενδύουν κυρίως στην τηλεόραση είναι οι εξής :