Αυξάνουν τα μπάτζετ οι CMOs
Αυξάνουν τα μπάτζετ οι CMOsΠαρακινημένοι από την αισιοδοξία που προκαλεί η πορεία της οικονομίας των ΗΠΑ, οι CMOs υποστηρίζουν πως σχεδιάζουν να αυξήσουν τα marketing μπάτζετ κατά 8,7% τη φετινή χρονιά, σύμφωνα με τη CMO Survey που παρουσίασαν το Duke University, η American Marketing Association και η McKinsey & Co. Η μελέτη βασίστηκε σε online έρευνα 288 senior marketers στις ΗΠΑ, εκ των οποίων το 70% περίπου εργάζεται σε b-to-b εταιρείες. Όταν τους ζητήθηκε να αξιολογήσουν την αισιοδοξία τους για την οικονομία των ΗΠΑ σε κλίμακα 0-100, οι απαντήσεις κυμάνθηκαν, κατά μέσο όρο, στο 70, μέτρηση που αποτελεί ρεκόρ από την εποχή που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά η συγκεκριμένη έκθεση, τον Φεβρουάριο του 2009.
\"Η απόκτηση πελατών, η διατήρησή τους και η αγορά όγκου από την πλευρά τους, αυξάνονται διαρκώς, όπως επίσης και η είσοδος νέων πελατών στην αγορά\" υποστήριξε η καθηγήτρια του Duke University και director της έκθεσης, Christine Moorman.
Επιπλέον, οι CMOs πιστεύουν πως οι χαμηλές τιμές θα είναι λογότερο σημαντικές από παράγοντες, όπως η καλή εξυπηρέτηση, η υπεροχή στην προϊοντική ποιότητα και οι έμπιστες σχέσεις. \"Ο συνδυασμός των παραπάνω στοιχείων, αντικατοπτρίζει τη θετική διάθεση που έχουν οι marketing leaders\" συμπλήρωσε η Moorman.
Στο μεταξύ, τα marketing μπάτζετ αυξάνονται με υψηλότερους ρυθμούς από πέρσι, όταν αναμενόταν να βελτιωθούν κατά 6,7% σε μ.ο. Οι εταιρείες B-to-C υπηρεσιών αναμένεται να παρουσιάσουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε marketing μπάτζετ τη φετινή χρονιά (13,4%), ακολουθούμενες από τις εταιρείες b-to-b υπηρεσιών (9,2%), τις εταιρείες b-to-b προϊόντων (9,1%) και τις εταιρείες b-to-c προϊόντων (5%).
Η δαπάνη στο digital marketing θα αυξηθεί κατά 14,7% σε μ.ο. τη φετινή χρονιά για όλες τις εταιρείες, σε σύγκριση με το 8,2% της περσινής χρονιάς, ενώ η δαπάνη στην παραδοσιακή διαφήμιση θα συρρικνωθεί κατά 1,1% φέτος, σε σύγκριση με την περσινή κάμψη 0,1%.
Στο μεταξύ ένας συγκεκριμένος τομέας, που αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά μέσα στα τρία επόμενα χρόνια σε επίπεδο μπάτζετ, είναι τα marketing analytics. Την τρέχουσα περίοδο, καλύπτουν το 6,7% του συνολικού Marketing Μπάτζετ, ωστόσο μέσα στα τρία επόμενα χρόνια μπορούν να φτάσουν στο 11,7%.